Legetur..

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
S

SmulteTrulte

Guest
Da blir det legetur på meg i dag.. har noen uker sliti med hodepine KUN på jobben :/ så fort jeg kommer meg vekk derfra så gir hodet seg.. også har jeg fått noen ilninger nederst i magen på venstre side.. så får høre hva legen sier, har jo ikke noe energi igjen etter en arbeidsdag...

Lykke til :) håper du får god hjelp..

Lykke til :)
Kan kanskje være greit med en liten pause fra jobb da, er jo ikke noe poeng å slite seg gjennom uker med hodepine og bli helt tappa for energi.. Håper du og legen finner ei løsning :)

Skal si ifra vettu ;) regner med det blir en sykemelding, for jeg orker ikke å holde på sånn fremover. Eneste jeg gjør når jeg kommer hjem er å glede meg til guttungen kommer seg i seng så jeg kan legge meg på sofaen! Og jeg kjefter jo stadig vekk på både han og samboer fordi jeg er så sliten..Har så dårlig samvittighet for lillemann stakar(og storemann :p ) :(

Huffameg. Dette ble mye klaging ..... hater å vere den som klager :confused: men nå måtte jeg bare få ut litt:p

Huffameg. Dette ble mye klaging ..... hater å vere den som klager :confused: men nå måtte jeg bare få ut litt:p
Det er lov å klage litt når du har det sånn.. Har det litt på samme måte.. Men ikke hver dag. kun når jeg har jobbet seinvakt og skal på tidligvakt neste dag.. Går også å kjefter hele dagen etter disse vaktene.. kjipt å ha det sånn.. Håper dere finner en løsning.. :)

Da ble det sykemelding i 2uker i første omgang :) gleder meg stort til å få slappet av og komme til hektene igjen :)

Så bra du fikk sykemelding, og håper at du kommer deg til hektene igjen snart. :)

Så bra! Håper du kommer deg til hektene igjen fort. Jeg har gått sykemeldt ganske lenge nå, og det blir kjedelig i lengden, sliten eller ei :)

Så bra at du fikk sykemelding, håper du får hentet deg inn og får det bedre fremover :)

Back
Topp