• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

legetimer i svangerskapet

x1x*hemlis_i_magen*

Elsker forumet
kontroller, prøver, hastetimer fordi man trenger sykemelding pga svangerskapsrelaterte plager/sykdommer... skal alt dette være gratis i svangerskapet?

Alt som er SVANGERSKAPSRELATERT er gratis[;)]

jammen bra jeg ikke betalte regninga jeg fikk forrige uke da! skulle betale 130kr for timen! men magnetstripa på kortet virka ikke.. så måtte få det på en regning.. men kom på at jeg betalte ingenting forrige svangerskap, og det er samme stedet jeg går til så! åå, blir så oppgitt!! måtte betale for alt materiell de brukte under prøvene sist gang..

ORIGINAL: Kranglefanten

Alt som er SVANGERSKAPSRELATERT er gratis[;)]

har snakket med de nå og skulle ta med regninga neste gang jeg kom, for det skulle være gratis. men snakket jo med legen litt om en føflekk også, men hun bare noterte littegranne, så ikke på den ellerno.. så vet ikke..

ORIGINAL: *hemlis_i_magen*

har snakket med de nå og skulle ta med regninga neste gang jeg kom, for det skulle være gratis. men snakket jo med legen litt om en føflekk også, men hun bare noterte littegranne, så ikke på den ellerno.. så vet ikke..

Da skal du jo ikke betale[:)]

På mine kontroller tar jeg opp alt, om legen mener han må undersøke det selv får jeg ny time eller får henvisning til noen som har litt mer peil. Det blir jo tatt litt innimellom alle tingene som skal sjekkes under svangerskapet, så da gjorde det ikke noe...sa han[8D]

Back
Topp