Legetimen!!!!

eelo

Blir kjent med forumet
No sku eg ringe til min lege idag, men ho tok jo aldri tlf i telfon tiden sin....
så eg ringde legevakten, fortalte koss eg var no, så ho fikk puttet meg inn på en hurtig time no halv 11.... så får me jo se om legen vil sykemelde meg idag da........ho ville jo ikke det på mandag.... så eg gruer meg jo veldigt da......
vil ho sykemelde meg idag.... eg har spydd og grine om en an i hele natt, har neste ikke fått sove... har vondt i hodet... kvalm og ingen mat lyst i det hele....

eg er rett og slett helt utmattet og utslitt.........

Håper du er heldigere i dag! :) Lykke til hos legen!

lykke til. å vil ikke hun sjukmld deg, ringe du legevakten i kveld så sykmlder dem deg der. . kan ikje gå slik det slit deg ut!! å det er faktisk ikje meininga å bli utslitt når man går gravid. .

jeg har nå begynt på 50% jobber bere 4 timer om dagen men kjenner at det er mer en nokk, er så sliten, pga at jeg har vert så syk til nå, at dte tar tid å bygge opp ijen. . .

mamma09og10 skrev:
Håper du er heldigere i dag! :) Lykke til hos legen!

hei.....

etter mye venting kom eg inn  til legen...eg sa koss eg var, også spydde eg oppi bøtta hennes på kontoret det bare kom sånn plutselig...
da såg ho at eg var visst litt dårlig allikavel....
så eg fikk sykemelding ut mars..... jippii....

Så godt legen tok til vett! Nå kan du slappe av med god samvittighet, og komme til hektene igjen!
God bedring!

eelo skrev:
hei.....

etter mye venting kom eg inn  til legen...eg sa koss eg var, også spydde eg oppi bøtta hennes på kontoret det bare kom sånn plutselig...
da såg ho at eg var visst litt dårlig allikavel....
så eg fikk sykemelding ut mars..... jippii....

Så utrolig bra hun endelig skjønte det, bare synd det måtte ta ekstra tid!
Håper du får slappet masse av og blir i bedre form:)

tusen takk... det skal bli godt å få skikkelig slappet av no og kommet meg til hektene igjen.....
men gruer meg litt til å sei ifra til sjefen min da......

Back
Topp