Legetime..

Kattekvinnen

Forumet er livet
Augustlykke 2015
Forresten, noen som "vet" hva dem kommer til å gjøre på den sjekken i dag, ta en GU og sånt eller?

[hr]
Har fått meg legetime i morgen, så da får jeg vel henvisning til UL... Håper virkelig at dette var en ufarlig liten blødning..[&o]

Her krysses alt som krysses kan!

Håper legetimen går bra og at blødningen stopper[:D][:D][:D]

Lykke til! [;)]

ORIGINAL: Joffen

signerer denne :)

Det går sikkert bra!!!!

Jeg var hos legen i dag pga jeg våknet og oppdaget blod etter do besøket:S

Når smertene kom ringte jeg legen og fik komme med en gang. Der tok de en gr test og den var pos og så titta han litt inni der og alt så fint ut. Så ikke vær redd og husk å tenke positivt!

ORIGINAL: Joffen

Signerer jeg også!!!

ORIGINAL: Kattekvinnen

Forresten, noen som "vet" hva dem kommer til å gjøre på den sjekken i dag, ta en GU og sånt eller?

[hr]
Har fått meg legetime i morgen, så da får jeg vel henvisning til UL... Håper virkelig at dette var en ufarlig liten blødning..[&o]

Du kommer nok til å ta en GU og en urinprøve, både for å sjekke om den er positiv og for å sjekke UVI. Så får du et helsekort for gravide, kanskje tar du en blodprøve, samtaler litt med legen, får en haug med informasjon og noen bøker... Og så måler du blodtrykk! Hmmmm, fikk jeg med meg alt i mitt rotete svar? Dette gjorde isåfall jeg på min første legetime[:D][:D][:D] Lykke til!!

Back
Topp