Legetime

Carebear

Andre møte med forumet
Da jeg bestilte 1. legetime ba jeg bare om en time uten å si at det var svangerskapskontroll jeg skulle ha. Har det noe å si? Burde jeg sagt det eller spiller det ingen rolle? Lurer på om det blir satt av mer tid når det er svangerskapskontroll enn bare en vanlig legetime..hmm. Sekretæren spurte ikke hva det gjaldt og jeg tenkte ikke på å si det, men det burde jeg kanskje gjort...?

Noen som vet om man burde si fra hva det gjelder når man bestiller timen?

sikkert ikke viktig at du ikke sa d..vist d er sånn at du må si ifra at du er komment når du kommer dit,sier du bare at d er svangerskapskontroll.da gjør dm jo de tingene dm trenger før du skal inn til legen din...men da å du jo huske og møte opp en liten stund før du har time...

Takk for svar! Tror jeg ringer i morgen å sier ifra jeg.

Jeg ble satt opp på dobbeltime så ring i morra du

ORIGINAL: maritk

første kontrollen pleier å være en dobbeltime, i tillegg skal det tas blodprøver, veies og testes urin før selve timen. iallefall måtte jeg det. så det var viktig at jeg ga beskjed at det var svangerskapskontroll slik at jeg fikk dobbeltime, og slik at de visste at jeg måtte ropes inn på laboratoriet i forkant før timen...
jeg vet ikke om det er sånn over alt, men jeg trodde det var nokså vanlig med en dobbel time første gangen...
kanskje du bør ringe legekontoret igjen for sikkerhets skyld?
klem

Jepp[;)] 

Jeg sa heller ikke i fra om det, så jeg fikk dobbeltime neste mnd.
Ordner seg nok uansett, men det er så mange spørsmål så det er fint med dobbeltime med en gang!

Jeg hadde kun en dobbeltime hos jordmora første gangen, Tror at førstegangs kontrollen hos legen bare var en vanlig Time.....

Back
Topp