Legetime

Milla :^)

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Fått legetime i dag og håper å få noe mer svar på hva som skjer. 5+2 i dag og hatt litt blod og brunt slim over flere dager. Det har ikke blødd nok eller kommet noe klumper så tror ikke jeg har abortert, enda. Fikk intense smerter på venstre side av magen/livmor på lørdag og endte opp med å reise på legevakta da smertene ikke slatt taket og varte i timesvis. De tok urin og blodprøver og så ikke noe direkte feil og ville ikke henvise til Gyn med mindre smertene tok seg enda mer opp eller jeg blødde mer. Anbefalte meg ta kontakt med fastlege på mandag så får se hva hun sier etterpå. Måtte ta smertestillende for å i det heletatt fungere og få sove. Heldigvis hadde smertene gått over når jeg våknet søndag og føler meg ganske normal igjen. Blør ikke mye, men det kommer fremdeles noe. Klarer ikke ha troa på at dette skal gå veien og trengte lufte ut litt da jeg ikke har andre enn samboer og snakke med om dette per nå.

Huff, ikke behagelig og skjønner at du er urolig. Det som er viktig er vel å utelukke at egget har tatt bolig i egglederen. Håper alt er bra og at legen kan berolige deg!

Takk for gode ord. Håper jeg blir litt klokere etter timen i allefall :) når smerten var på det værste var jeg sikkert på at det er EXU, nå veit jeg ikke helt hva jeg skal tro. Oppdaterer etter timen.

Håper du får deg en henvisning til ultralyd. Det gir det sikreste svaret tenker nå jeg. Lykke til[emoji173]️

Fått legetime i dag og håper å få noe mer svar på hva som skjer. 5+2 i dag og hatt litt blod og brunt slim over flere dager. Det har ikke blødd nok eller kommet noe klumper så tror ikke jeg har abortert, enda. Fikk intense smerter på venstre side av magen/livmor på lørdag og endte opp med å reise på legevakta da smertene ikke slatt taket og varte i timesvis. De tok urin og blodprøver og så ikke noe direkte feil og ville ikke henvise til Gyn med mindre smertene tok seg enda mer opp eller jeg blødde mer. Anbefalte meg ta kontakt med fastlege på mandag så får se hva hun sier etterpå. Måtte ta smertestillende for å i det heletatt fungere og få sove. Heldigvis hadde smertene gått over når jeg våknet søndag og føler meg ganske normal igjen. Blør ikke mye, men det kommer fremdeles noe. Klarer ikke ha troa på at dette skal gå veien og trengte lufte ut litt da jeg ikke har andre enn samboer og snakke med om dette per nå.

Uff, det er ikke noe gøy å gå sånn å ikke vite. Sender masse hell og lykke og håper det fortsatt vil gå veien [emoji173]

Jeg opplevde blødning og smerter sist, da jeg mistet. Og legevakten var ikke vanskelig å be med henvisning til UL, fikk påfølgende dag første dagen jeg var inne, dagen etter fikk jeg komme med en gang. Dette var i Molde. Utrolig god legevakt der, veldig stor forskjell på forståelse og hjelp å få rundt om. [emoji20]

Da blir det HCG-prøve i dag og ny om 2 dager for å se om det stiger eller ei. Mister jeg igjen nå så får jeg henvisning til utredning da der i såfall er 3. Gangen. Det gir i allefall noe trøst at man blir fulgt opp videre. Er bare 5+2 så ultralyd vil vel ikke vise så mye enda. Er det stigning skal jeg prøve då ultralyd så snart som mulig i allefall. Men blir utålmodig venting enn så lenge.

Back
Topp