Legetime

Lizz83

Gift med forumet
da har jeg vært hos legen og hun sente heldigvis en henvisning til en ul på sykehuset før den ordinære. Håper jeg får time om et par uker (selv om at jeg hater det nye sykehuset.... sist gang jeg var der så surra jeg rundt i et kvarter før jeg fant veien ut av avdelingen :woot: Og da var jeg egentlig i avdelingen rett ved siden av hovedinngangen)

da har jeg vært hos legen og hun sente heldigvis en henvisning til en ul på sykehuset før den ordinære. Håper jeg får time om et par uker (selv om at jeg hater det nye sykehuset.... sist gang jeg var der så surra jeg rundt i et kvarter før jeg fant veien ut av avdelingen :woot: Og da var jeg egentlig i avdelingen rett ved siden av hovedinngangen)

Hahaha...! :D

Jeg rotet meg opp noen etasjer før jeg innså at jeg skulle være i første etasje.... du går bare til venstre når du står med ryggen til hovedinngangen og så til høyre der det står fødepoliklinikk...og følger gangen inn til du ser skilt til venterom 4.3.. ;)

Så moro! Lykke til med orienteringen!! =)

Hehe :) jeg var hos nevrologen forrige gang. Og da traff jeg tilfeldigvis på naboen som er lege der inne. Og hun forklarte meg hvor jeg skulle gå, men likevel klarte jeg å rote det til.... men det værste var når jeg skulle ut fordi da hadde jeg jo gått noen runder før jeg fant ventesonen så veien ut var ikke lett :hilarious:

Men jeg håper jeg får brev i posten snart om time altså.

Back
Topp