Legetime

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Dere som blør har dere vært hos lege eller har bestillt time eller venter dere bare å ser hvordan det går. Dette er litt nytt for meg å blø så er litt forvirret på gvordan jeg skal gå frem ? Og finne ut om jeg er gravid? Er på vei til å miste? Eller hva som enn skjer ...

Hva gjør legen ?

Hvor langt er du på vei?
Dem kan evt. ta en HCG-blodprøve med noen dagers mellomrom, kan ta opptil en uke før man får svar på testene. Hvis det er tidlig i svangerskapet er det ikke stort mer dem kan gjøre, dem lar som oftest kroppen ordne opp selv.

Ja de kommer ikke til å gjøre no, men lurte bare på om dere har time hos legen og snakker og forteller om problemet og kjekker om det er noe liv der eller bare venter dere til legetimen i uke 12 . Bare lurte på om jeg skal gå og blø sånn uten å ta kontakt med lege og vente og se hva som skjer til jeh får lege time i uke 12

Er 5+4

Jeg ville ha bestillt ul når du var 6+0 da skal dem se noe. Gå privat om du må det. Du skal ikke behøve å gå sånn i flere uker. Som legen min sier skal man være så uheldig at det går galt vil man ihvertfall få vite det så tidlig som mulig. Jag blødde fra uke 6-9 med min datter og alt gikk bra der. Veldig vanlig med blødninger, men også veldig skremmende.

Har tatt hcg prøve nå så da er d bare vente å se hvordan dette går :)

Takker for gode ord :)

Min lege ba meg ringe hvis jeg opplevde blødninger. Vet ikke hvorfor når det er så tidlig, går utifra at det er pga eventuell utskrapning.

Back
Topp