Legetime

Mciibabydrøm

Babydrøm❤️
Novemberskattene 2014 <3
Skal på legetime i morgen tidlig da jeg opplever blod når jeg kaster opp. Det er sikkert bare noe som er irritert men vil ha det sjekket. Tror dere jeg kan be om å bli henvist til UL bare for å få roet nervene? Er jo bekymret for lille når slike ting skjer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også sett små spør av blod, men det er nok bare pga såre slimhinner etter å ha spydd i 8 uker. Håper det går fint i morgen. Usikker på om blodig oppkast gir deg ul henvisning.....

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg har også sett små spør av blod, men det er nok bare pga såre slimhinner etter å ha spydd i 8 uker. Håper det går fint i morgen. Usikker på om blodig oppkast gir deg ul henvisning.....

Har vært mer enn bare spor, men samtidig ikke kun blod hvis du skjønner.. Tviler på at DET gir meg henvisning, men det gir meg jo bekymringer, og slike følelser burde en jo ikke ha :) derfor tenker jeg at han kanskje gir meg henvisning for å kunne få bekreftet at alt er ok med både babyen og kroppen min :)

Lykke til :-) skader uansett ikke å spørre om henvisning!

Bedre med en sjekk for mye enn for lite.
Ikke se bort fra at spyingen har gitt sår. Mye magesyre. :(

Legen sa at jeg måtte begynne med kvalmestillende for at kroppen trenger ro. Fikk og henvisnig til ultralyd for å roe ned nervene :)

Legen sa at jeg måtte begynne med kvalmestillende for at kroppen trenger ro. Fikk og henvisnig til ultralyd for å roe ned nervene :)

Går selv på postagen, 2 i døgnet, prøvde å gå ned til 1, not so smart!

Så bra du fikk henvisning :)

Så bra at du fikk henvisning. Hadde blod i oppkastet jeg også. Fikk beskjed om at det var sår i spiserøret grunnet mye oppkast og på det verste var det bare ren magesyre som kom opp. Måtte bare ta det med ro og måtte drikke mest mulig. God bedring og lykke til på ul :)

Last edited:
Sniker fra september her :)
Jeg og bare kastet opp ren magesyre, massevis. Fikk afipran og det hjalp litt mot kvalmen men kastet opp selvom pga all magesyren. Fikk da ranitidin av legen som hemmer produksjon av magesyre og ble bedre med en gang! Så går an å høre om det og :) overlege på AHus sa ihvertfall at det var ok å ta i graviditet.

Back
Topp