Legetime

Nordogsør

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Der har man vært hos legen for å bestille en tidlig UL...
jeg får det fordi jeg kun har en eggleder. Den andre ble opperert ut i 2007 når jeg var 7 uker på vei fordi spermien ikke hadde tatt hele veien opp dessverre,så den sprakk i egglederen :( (før jeg fikk dattra mi )

sist jeg var gravid fikk jeg ul i uke 5, liiiiten prikk, men godt å se at den hadde svæmt hele veien opp.... hehe :)

så er bare å vente på innkallelse..

Jeg har skal til legen i morgen og spørre om alt og ingenting, og så har jeg bestilt tidlig UL i uke 9 (privatklinikk). Bare vil så gjerne vite at alt er bra der inne. Har også bestilt første kontroll hos jordmor i uke 12.
Sæææært å si høyt til noen at jeg er gravid. Sært sært sært. Hihiiii!

hahahaha æ veit :) men hææærlig <3

Jeg har skal til legen i morgen og spørre om alt og ingenting, og så har jeg bestilt tidlig UL i uke 9 (privatklinikk). Bare vil så gjerne vite at alt er bra der inne. Har også bestilt første kontroll hos jordmor i uke 12.
Sæææært å si høyt til noen at jeg er gravid. Sært sært sært. Hihiiii!
Hva skal dere spørre om? Jeg skal til legen på fredag. Men vet ikke helt hva jeg skal spørre ham om :p Bortsett fra at jeg gleder meg til å dele nyhetene, for jeg har vært der to ganger nå for begynnende samtaler om problemer med å bli gravid.

Jeg skal spørre om koniseringen i fjor har noe å si og om jeg burde ha en tidlig indre ultralyd for å sjekke livmorhalsen. Og så skal jeg egentlig til undersøkelse hos urolog om to uker, men jeg veit ikke om det er så lurt siden jeg nå er gravid, og så er det et par andre ting som ikke har noe med graviditeten å gjøre.
Og så kommer jeg sikkert til å spørre om et par andre ting, f.eks. hva er tung styrketrening? Jeg er vant med tunge markløft (type 50-80 kg), knebøy (40-70 kg) og benkpress (20-40 kg), men om dette burde reduseres eller om det er ok siden jeg er vant til det.
Jeg er også slightly overvektig (BMI på 28.7), og derfor lurer jeg på om jeg kan gjøre noe med det nå eller om det er dumt. osv osv osv

Back
Topp