Legetime:)

Nisseguri

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, da var jeg på min første sv.skapskontroll i går:) var der egentlig i et anna ærend, men nevnte jo også at jeg var gravid. Siden jeg er 8 uker på vei synes han det var like så greit å ta første kontroll i samme slengen:) (har vanligvis ikke første kontroll før i uke 10-12) så da ble det blodprøver, utfylling av skjema og henvisning til ordinær ul:) i tillegg så fikk jeg hele timen gratis, selv om jeg opprinnelig var der av en anna grunn, fordi han var så grei å sa vi bare kunne ta det som en svangerskapskontroll!:) men dere, hvor ofte går man til kontroller etter uke 12 nå igjen? Har helt glemt det etter sist gang, og både legen og jeg glemte helt å snakke om når jeg skulle bestille ny time, så jeg aner jo ikke når jeg skal gjøre det?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Sjeldnere 2.gang enn 1.gang vet jeg...

Etter første sv.kontroll er det ikke før uke 24 tror jeg. Med untak av ordinær UL da, rundt uke 18.

Har en veldig grei fastlege, så kommer nok til å få gå til kontroll så ofte jeg vil - hvis jeg trenger det. Var annenhver uke gjennom hele forrige sv.skap fordi jeg var så syk. Håper jeg slipper det denne gangen og kan få normal svangerskapsoppfølging hos jordmor i stedet :)

Ok, thanx!:) er ikke noe hast med ny time da nei.. Kan liksom ikke ta det igjen fra sist..

Back
Topp