Legetime

Miramarmora

Forelsket i forumet
Har legetime i måren. Tenkte forhøre litt ka de tenker ang den clearblue testen som må ha vist feil. Og event høre om de kan måle hcg, så jeg kan senke skuldrene igjen (forhåpentligvis).....
  Skal være 6 uker i måren.

Lykke til!! Håper alt går bra og at hcg'en er HØY! Spent på oppdateringer imorra. Skal til legen selv imorra, dvs jeg har ikke time men tenkte bare komme uanmeldt og få tatt en blodprøve...satser på de skjønner at jeg trenger å roe meg..

Samuels hjertemamma skrev:
Lykke til!! Håper alt går bra og at hcg'en er HØY! Spent på oppdateringer imorra. Skal til legen selv imorra, dvs jeg har ikke time men tenkte bare komme uanmeldt og få tatt en blodprøve...satser på de skjønner at jeg trenger å roe meg..

Ja, håper på høy hcg på oss begge Men får vel ikke var på d før etter noen dager kanskje????

Du får svar samme dag dersom det er spesiell grunn til det, men ikke før på slutten av dagen. Så lurt å komme tidlig til legen, slik at de rekker det.

Lykke til:) Jeg skal også til legen i mårra. Jeg er i følge mens termin 5+5 i mårra. Jeg er så nervøs at jeg holder på å begynne å gråte. Har tatt 2 tester og begge var positive, men er så redd for at legen skal si" nei du.. Nå har du tatt feil gitt". Herlighet! Tenkte jeg skulle bli spent altså, men ikke så redd som jeg er nå. Har ømme bryst og har hatt mens murringer, men de har avtatt litt syns jeg. Merker ingen andre symptomer. Jeg dør av det her jeg. Klarer ikke å slappe av og tenker ikke på annet.. Gleder meg virkelig til i morgen:)

Så greit da at man kan få svar samme dag har time kl 10, så håper det er tidlig nok da   jeg troooor jo selvsagt at alt er i orden, men kjenner man blir nervøs for hverdt svangerskap.. hehe..

Lykke til til alle sammen i morgen. Hold oss oppdatert :)

Lykke til alle dere som skal til legen :) Det går nok fint. 

Når jeg har målt hcg så har jeg ikke fått svar før dagen etter eller noe sånn. Satser på deres resultater blir klare samme dag slik at dere slipper å vente :)

Back
Topp