Legetime

Looney

Forumet er livet
VIP
Legesenteret nekter å gi meg tim til første kontroll før 1 juli[:@] Jeg vil gjerne vite at alt er bra før den tid. Skal jo på privat ul 30 juni men det er jo kun dagen før liksom. Blæhhhh.

Vi drar til SPania om en drøy uke og vil gjerne vite før vi drar at alt er bra!!

hei , du kan dra på volvat å få se nurke der men det koster penger da men bedre det enn å lure i hele ferien om alt er bra da :) 

Kanskje det hjelper å ringe og si at du er bekymret og at du trenger en legetime før du drar? Men hva er det du vil sjekke for noe? Tenker at de gjør vel ikke annet hos legen enn å sjekke urinprøven? Eller husker jeg feil. Jeg har legetime 2. juli, men det er helt greit. Håper det ordner seg for deg:)

Skjønner at du vil vite at alt er bra før du drar! Får du fremskyndet ul? Ta det før du drar tenker jeg..

Legen min har ikke noe ul- utstyr, så jeg må vente til 10. august for den ordinære ul-en.

Ta heller en privat ul. Det koster rundt 1000-lappen, men så slipper du å bekymre deg unødvendig :)

Fikk time på Aleris neste onsdag, så da ordnet det seg[:)]

har lyst til å høre hjertelyden og bare få bekreftet at det ser bra ut jeg[:)]

Bra du fikk time på Aleris, men dårlig gjort av lege senteret å ikke ta deg inn før Looney. Lykke til med timen din [;)]

Ble bare litt nysgjerrig:) Men går det an og høre hjertelyden så tidlig i svangerskapet?

Men uansett så var det kjempe bra at det ordnet seg for deg:):)

Hmm, jeg ringte bare gynekologen min og spurte om jeg kunne komme til han nå som jeg var gravid og da kom jeg inn når jeg var 5+5 og betalte bare 100 kr...[:)] Og han er spesialist[:)] Kom inn fordi jeg har vært hos han før pga andre ting da, men synes det var veldig billig når jeg leser hva dere andre skriver? Og jeg fikk med to bilder hjem også[:)] Skal også inn igjen 15 juni og deretter skulle jeg til fastlegen min[:)]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Ble bare litt nysgjerrig:) Men går det an og høre hjertelyden så tidlig i svangerskapet?

Kan vel det når man da er nesten 8 uker??

Jeg husker ikke jeg så det er derfor jeg spør:) Ble fryktelig nysgjerrig:) Trodde ikke det var før nærmere 12 uker, men det er kanskje bare med slike apparat vi har selv:)

ORIGINAL: Looney

Jeg hørte hjertelyden for første gang rett over 8 uker sist svangerskap. Hos min fastlege, brukte doppler-sak. Så det går an[:)]

ORIGINAL: Januar_hemmelighet

ORIGINAL: Looney

Jeg hørte hjertelyden for første gang rett over 8 uker sist svangerskap. Hos min fastlege, brukte doppler-sak. Så det går an[:)]

< nice!!

det er nok veldig forskjellig når man får høre hjertelyden med doppler.
i mine svangerskap har jeg vært 13 uker på vei før de fant lyden.....

Det var lenge til...!
Jeg har allerede vært hos legen 2 ganger og skal en gang til nå i juni[:)]
skift lege [8D]

Back
Topp