Legetime, sommerferie

Isla

Elsker forumet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
Oktoberlykke2020❤
Jeg bestilte time til første kontroll her om dagen. Fant ut det var lurt å ringe tidlig pga vi har ferietiden foran oss.

Min lege har 4 uker ferie så får første kontroll i uke 11.

7 August :)

Når skal dere på første time?

Har ikke bestilt enda, hos oss tar de ikke prøvene før uke 12 uansett. Har sendt mail til jm og bedt om time der ca samtidig eller så fort som mulig etter uke 12 også.

Har ikke bestilt enda, hos oss tar de ikke prøvene før uke 12 uansett. Har sendt mail til jm og bedt om time der ca samtidig eller så fort som mulig etter uke 12 også.
Er forresten amdregangs, synes det var helt vilt første gangen at jeg ikke skulle få komme på time før rundt uke 12!

Første time på onsdag (27/6). Må snakke om blødningene og redselen for å miste igjen.

Hadde vel egentlig tenkt å bestille time rundt uke 8 som blir ca i midten av juli :) Lest litt om TUL, som kanskje ikke er nødvendig før uke 11-12? Hvis alt virker okey såklart :D

Har ikkje bestilt time enda, reknar med det blir legetime rundt veke 12, og månadleg blodprøver for å sjekke stoffskiftet. Ganske chill denne runda.

Hadde første time 7 AUG. Men har nå vært hos legen pga sykemelding. Neste kontroll i uke 12, 20 AUG:)

Jeg skal til jordmor til onsdag. Da er jeg 9 uker på vei. Hun var super hyggelig på telefon og sa jeg bare måtte ringe eller sende meld om jeg hadde spørsmål.

Har ikke bestilt første svangerskapskontroll enda, men har vært 2 ganger hos legen siden jeg ble gravid for å følge opp stoffskifte

Back
Topp