Legetime resulterte i SA?!

Usynlig

Elsker forumet
Hei jenter.

Jeg hadde en legetime idag. Min fastlege var på kurs, så var hos ei dame jeg aldri har vært hos tidligere. Var igrunn bare der for å ordne sykemeldingen jeg fikk i forrige uke, siden den var gal.. Damen spurte om hvordan det gikk med svangerskapet, og jeg fortalte at det gikk bra, men hadde hatt en del murringer i magen og hatt småblødninger etter samleie. Da fikk jeg hard beskjed om at dette var en spontanabort til det motsatte var bevist.

Jeg ble seriøst helt satt ut! Hvordan kan hun sitte å si noe sånt? Og attpåtil uten å engang få bekreftet det ved en ultralydundersøkelse dersom hun er så ekstremt bestemt på at dette er en SA?

Jeg VET jeg ikke har noen SA. Blødningene jeg hadde var så minimale at de knapt syntes, og som sagt var det etter samleie. JEG ER SATT UT! Enkelte mennesker skulle aldri jobbet med andre mennesker!

Oijda, det var da krasst... Stakkars deg... Ring tilbake og krev bedre us vedrørende da!?

Er det mulig?!?!?!? Jeg hadde krevd en ul om ett par uker på bakgrunn av det hun sa. Og aldri, aldri, aldri gått til henne igjen!!! Huff og huff, for ei dame!!!

Nei guud! Det er jo ikke et ukjent fenomen at man KAN blød etter samleie når man er gravid heller, så syns hu var litt krass, og ikke spørre om hvordan blodet så ut eller noen ting...ikke uten videre undersøkelser heller...huff og huff, jeg hadde uansett ikke slipt hu til i skrittet mitt etter denne hendelsen..!

Oi shitt! Vakke lite krass hun var da! Kan da ikke si sånt ute å gjøre noen form for udersøkelse!
Tror det er altfor tidlig å se noe på ul enda, men hun kunne i det minste ha tatt en blodprøve for å sjekke hcg og en ny en om et par dager for å sjekke om det er stigning! nei det derre hadde jeg ikke godtatt altså!
stor klem til deg!

Jeg har bestilt time til UL på onsdag, bare for å få bekreftet at det er tegn til liv.
Hadde UL med førstemann i uke 4+5, 5+6 og 7+5. Første gang så man ikke mye, men de to siste gjorde man så absolutt det! OG har jeg rett (som jeg forsåvidt vet jeg har) så skal jeg jaggu fortelle legedama akkurat hva jeg mener om den oppførselen der!

For et legemenneske!! Det der går jo virkelig ikke an!!

Er det mulig?????
Skulle virkelig ikke vært lov.
Skulle nesten vært rapportert hun der.
Har aldri opplevd noen som har blitt sendt hjem uten noen blodprøver eller noe.
Da jeg trodde jeg mista første gangen blei jeg sendt rett på UL på sykehuset.
Sett henne på plass når du kan motbevise henne!!!

TULLE DU????
for ei dri.. kje...ng, unskyld norsken.
ho burde virkelig skamme seg, skremme en gravid dame på den måten.
Virkelig lei meg for at du måtte være den uheldige å møte et slikt kvinnemenneske.
Ho burde virkelig være raportert
lykke til videre:)

OMG. Er det mulig? stakkars deg som måtte oppleve dette ;/ 
Trøsteklem

Back
Topp