Legetime og henvisning

Lillesnille:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
I dag har jeg vært på første kontroll :) legen sendte henvisning til gynekolog på sykehuset for tidlig ul for å fastsette termin. Den er litt usikker siden jeg ikke har hatt mensen siden jeg hadde en SA i februar. Jeg er ganske sikker på at jeg er 9+4 men skal bli fint med en ul :-) er det noen som vet om det pleier å ra lang tid før man hører noe fra de?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Ingen som har fått henvisning av lege? Det varierer jo fra sted til sted hvor lang tid det tar, men jeg er utålmodig :p

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Kanskje du får innkallelse fra sykehuset siden legen ofte sender elektronisk henvisning? Ring sykehuset å spør..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ring legen og spør hvor han sendte henvisningen. Mange sender ofte til andre aktører fordi sykehusene har mye kø.
Så ville jeg ringt det aktuelle stedet og sjekket hvor fort de kan gi time :)

Jeg har inntrykk av at dersom du er usikker på når terminen kan være blir man prioritert.
Det kan kanskje ha noe å gjøre med at ikke alle ønsker å få barn og er avhengig av å vite at de er innenfor 12 ukers fristen.

Ikke blitt henvist i den sammenheng, men henvist ved sa hvor jeg ikke sluttet å blø. Jeg fikk ikke time før 3 uker senere...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp