I går hadde jeg smerter i magen nesten hele dagen. Kjentes ut som vonde kynnere som jeg hadde på slutten av forrige svangerskap. Synes det er veldig tidlig å få de allerede nå. Smertene varte helt til jeg fikk satt meg ned på pause. Men begynte igjen en times tid etterpå. Og i forrige svangerskap fikk jeg stoppet fødselen som var i gang uten at jeg visste det i uke 26. Da hadde jeg hatt magesmerter på natta og ble sendt på sykehuset for en sjekk ettermiddagen etter. Da ble det registrert rieaktivitet. Men stoppet heldigvis av ei sprøyte jeg fikk. Men er jo så redd for at det skal skje igjen.
Nå er det sånn at jeg må komme meg gjennom dagene en dag om gangen. Er helt fullstendig utslitt. Jobben tar all energi jeg har. Og jeg merker at det ikke er bra for kroppen. Hodepine og kvalme kommer hyppig pga at jeg er så sliten. Jeg sitter nesten ikke i ro i løpet av en dag på jobb, bortsett fra matpause på 30 min. 100 % i barnehage er mer enn jeg greier nå tror jeg. Men har ikke villet innse det, sier jo alltid at "det går jo bra". Men i dag ringte jeg og sa at jeg er syk, og bestilte meg legetime. Gruer meg sånn til å høre hva legen har å si. Er ikke fastlegen min jeg fikk time til, så har aldri møtt han. Håper bare han tar det på alvor og kanskje jeg kunne fått gradert sykemelding en stund eller noe.
Tror kroppen trenger litt hvile, vil jo ikke miste babyen min :(
Er ikke ute etter svar :) Måtte bare skrive litt følte jeg :)
Nå er det sånn at jeg må komme meg gjennom dagene en dag om gangen. Er helt fullstendig utslitt. Jobben tar all energi jeg har. Og jeg merker at det ikke er bra for kroppen. Hodepine og kvalme kommer hyppig pga at jeg er så sliten. Jeg sitter nesten ikke i ro i løpet av en dag på jobb, bortsett fra matpause på 30 min. 100 % i barnehage er mer enn jeg greier nå tror jeg. Men har ikke villet innse det, sier jo alltid at "det går jo bra". Men i dag ringte jeg og sa at jeg er syk, og bestilte meg legetime. Gruer meg sånn til å høre hva legen har å si. Er ikke fastlegen min jeg fikk time til, så har aldri møtt han. Håper bare han tar det på alvor og kanskje jeg kunne fått gradert sykemelding en stund eller noe.
Tror kroppen trenger litt hvile, vil jo ikke miste babyen min :(
Er ikke ute etter svar :) Måtte bare skrive litt følte jeg :)