Legetime kl 14.40

Ida/

Glad i forumet
Juli13-jentene
VIP
Etter ei lang uke med ringing til legekontoret, fikk jeg endelig legetime! Har prøvd å fått legetime hele denne uken, men de har ment jeg ikke hatt behov for det, siden de ikke gir ut sykmelding eller kvalmestillende pga kvalme! Men idag har kvalmen nåd nye høyder, så ba på mine knær om å få komme inn og de det de to min å sette meg opp til en time!

Masse lykke til hos legen. Håper du får det som du vil :)

Lykke til, håper legen er mer fornuftig enn de på mottaket!

Etter ei lang uke med ringing til legekontoret, fikk jeg endelig legetime! Har prøvd å fått legetime hele denne uken, men de har ment jeg ikke hatt behov for det, siden de ikke gir ut sykmelding eller kvalmestillende pga kvalme! Men idag har kvalmen nåd nye høyder, så ba på mine knær om å få komme inn og de det de to min å sette meg opp til en time!

Hvordan gikk det hos legen?

OPPDATERING!

Må si jeg er oppgitt! Hadde vedkommende som satte meg opp til timen sagt at turnusleger ikke skriver ut sykmeldinger, hadde jeg ikke giddet å ta timen. For ente opp med å være inne på kontoret i 2 minutter og der ble jeg fortalt at hun ikke skrev ut sykmeldinger og at kvalmestillende ikke var å anbefale siden det ikke er testet på gravide (pga risikoen).. Så bestilte første ledige time til fastlege som er den 5. Desember.. Altså må gå i 2,5 uke med kvalme på jobb (noe jeg ikke klarer).. Så måtte jeg betale 130,- for timen! Som også var forsinket med nesten 45 minutter!

Skal innom arbeidsgiver å snakke med henne imorgen tidlig! Ser virkelig ikke frem til å jobbe med denne kvalmen. Jeg blir også stressa av alt dette tullet! Noe som ikke er bra for den lille i magen!

Huff så dårlige greier da :(
Håper du har en forståelsesfull arb.giver.
Kanskje du kunne gått på legevakten en kveld og få sykemelding fra legen der?
Jeg hadde ikke godtatt den avvisingen fra legen som du har blitt mottatt med :mad:

Jeg har fått Afipran mot kvalmen av min fastlege, og sykepleier som jeg er sjekket jeg d i felleskatalogen selv. Bruker d tre ganger om dagen, og d hjelper! Sykemelding fikk jeg også.. Stå på, lykke til :)

Uff, så kjipt
angry3.gif

Back
Topp