Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok blodprøver den første gangenDet vanlige er en legetime før oul, men den er normalt sett sånn rundt uke 12 da. Så lenge du har fått time til oul, og blodprøve evt er tatt er det ikke noe mer de evt ville gjort likevel. Så jeg hadde ikke stresset med det. Men jeg er tredjegangs og tar ikke dette med kontrollene før oul så alvorlig da. Fått helsekort og time til oul, så selv om jm ofte har en time før oul her så jeg ikke poenget, og har neste kontroll utenom ul 14 uker etter den første, uke 24. Deretter skal det bli regelmessige kontroller.
Tok blodprøver den første gangenStresser ikke med det. Bestiller jordmortime på når snuppa skal på 2 årskontroll på torsdag
![]()
Tja, nja, det var altså ikke noe problem å ta mine uke 10. Med de to andre har jeg tatt dem uke 9 og 10.Men det er vel noe med at den ene blodprøven ikke kan taes før etter uke 12. Men du trenger nødvendigvis ikke legetime for å få tatt den. Jeg var hos legen sist i uke 10, men fikk beskjed om at hun skulle gjøre klart blodprøveskjema, så var det bare for meg å komme innom lab'en etter uke 12 engang for å få tatt blodprøvene.
Tja, nja, det var altså ikke noe problem å ta mine uke 10. Med de to andre har jeg tatt dem uke 9 og 10.
Det er noen som ikke tar den før etter uke 12, men noen steder tar de ikke det like alvorlig, åpenbart
Hvilken blodprøve er det?Tja, nja, det var altså ikke noe problem å ta mine uke 10. Med de to andre har jeg tatt dem uke 9 og 10.
Det er noen som ikke tar den før etter uke 12, men noen steder tar de ikke det like alvorlig, åpenbart
Tenkte på den som er så spesiell at den må tas i den og den uka. De du nevner endrer seg jo ikke om man tar de den ene eller den andre ukaHiv, blodtype og rubella (røde hunder) er vel de standard?
Jeg tok fem glass, det var vitaminer og mineraler og blodsukker (langtids, jeg tok i tillegg glukosebelastning samme uke) og noe hormoner
Nei, nettopp, og derfor vet jeg ikke hvilken som må tas senereTenkte på den som er så spesiell at den må tas i den og den uka. De du nevner endrer seg jo ikke om man tar de den ene eller den andre uka![]()
Jeg har ikke peilingNei, nettopp, og derfor vet jeg ikke hvilken som må tas senere
Muliges antistoffer i blodtype? (mest aktuelt for rh-?)