Legetime- jeg hopper over på juli:-)

Liz:-)

Betatt av forumet
Da har jeg vært hos legen:-) vi ble ikke helt enige om termindato, hun regnet seg fram til en julibaby, men jeg kan ikke forstå annet enn at det blir i slutten av juni. Det gjør jo egentlig ingenting, det er vel ultralyd som avgjør... Tror jeg kommer til å henge litt på både juni og juli fremover om det er greit:-) Ellers er jeg TRØTT!! Flere som er det eller? Jeg kan sove tre timer middag, og likevel sove som en sten hele natten, OG være trøtt hele dagen... Krever visst energi det som skjer i magen:-)

Du er ikke den eneste som er trøtt nei.. Tror jeg kunne sovet hele døgnet jeg! Men med en liten gutt på 9mnd hjemme sammen med meg, så blir det minimalt med søvn... Stå opp tidlig må jeg også!

Det er litt rart med den terminen, akkurat som om legen ikke tror på at det, det er jo vi som vet når og hvor.. :) Jeg har blitt skudd tilbake 10 dager, noe jeg ikke får til å stemme i det hele tatt, men det er jo litt tidlig enda med å bestemme endelig termin.. 

Er supertrøtt jeg også, har to fra før, så her er det er full rulle, stuper i seng kl 21 hver kveld bare for å kunne klare å være våken dagen etter.. :) hehe... føler meg super kjedelig..

Er veldig trøtt. Helt slått ut etter en vanlig arbeidsdag. Føler jeg orker omtrent halvparten av hva jeg gjør til vanlig :/ Så ja, tror nok den baby-bakinga tar på kroppen! :)

Du får vel vite mer eksakt på Ultralyd :) 

Er veldig spent på å høre hvor langt jeg er på vei. Skal på UL i morgen. Tror selv at jeg er 10+5 idag, mens mens-termin sier at jeg er 12+5. Så blir spennende å se :) Er jeg lenger på vei havner jeg på Mai, men kommer da til å henge begge steder. 

Skjønner ikke hvordan dere kan være i stand til å ta dere av små barn, OG være så trøtt? Dere må jo være supermennesker! Jeg føler at jeg gjør en dårlig jobb på jobb for tiden, og er en elendig samboer(han må gjøre alt av husarbeid og slikt), venner har jeg ikke energi til... Men må man så må man vel:-)

Back
Topp