Legetime idag..

Husmusa¤venter nr3¤

Flørter med forumet
God mandag!
Idag hadde jeg legetime. Alt var egentlig fint,men hadde både protein & blod i urin. Noe jeg også har hatt i de første svangerskapene mine. Blodtrykket er kjempe fint & ikke noe vann i kroppen. Så må innom i morgen med en morgenurin for at de skal sjekke det en gang til. Godt at det blir grundig sjekket ihverfall.
Ellers var alt fint! Nå gleder jeg meg bare til torsdag og UL nr 2 :-)) 
Håper det går fint med dere junijenter :-))

Så bra da. Jeg skal ikke på noe ny UL hvis ikke noe skjer for han var storfornøyd med magen. Håper jo det blir ny UL for det ble ikke bra bilder pga sånn han lå

Legen var storfornøyd med magen min også. Er ikke noe sånt,men når vi var til 1.UL for 14 dager siden. Fikk hun ikke sjekket så mye som hun ville,fordi babyen lå som en ball. Så derfor får vi komme tilbake :-) syns det er kos jeg! Men alt var fint :-)

Kanskje jeg får `mase` litt så kanskje jeg får en UL tilog kanskje bedre bilder. Koselig å kunne se bebisen sin flere ganger. Hadde 2 UL begge de første gangene

Så bra at alt var bra, selv om de fant blod og proteiner i urinen! 

Regner vel med det siden du har to fra før, men vasker du deg og tar prøve av midtstrålen? Jordmor sa at det var viktig i fht eggehvitestoffer fra utflod og sånn. Bare tenkte at det kan jo kanskje slå ut? 

Iallefall, lykke til med videre sjekk! 

Back
Topp