Legetime i morra, gruer meg...

Jordbærveien

Elsker forumet
For jeg må sikkert tigge om sykmelding vil jeg tro...

Har vært sykmeldt 50% pga bekkenløsning siden uke 10 ca, noe som har fungert ok.

I påsken slo bekkenet seg helt vrangt, hadde flere dager der det kjentes ut som noen stakk kniver i meg, og det var skikkelig vondt å stå og gå.

Sist uke var jeg mine to dager på jobb, på torsdag var jeg helt gåen.

Så har det bare blitt værre i løpet av helga.

I natt har jeg da ikke fått sove noe særlig, siden jeg våkner av smertene hver gange jeg beveger meg.

Klarer nesten ikke fote meg, og er SÅ lei meg!

Måtte ringe jobben og si at jeg ikke kommer i morra, noe jeg OGSÅ følte var ekkelt. Jeg er så redd de skal tro jeg er hypokonder! (ingenting som tilsier det blant den herlige gjengen, men jeg blir ikke kvitt tanken)

Så må jeg da til legen min i morra, han har da ved et tidligere tilfelle spurt om jeg kanskje kunne begynne å jobbe mer (etter jeg hadde en uke ferie) så ja...

Huff, ble sutre innlegg dette...

Er lov å sutre også!

Sitter her selv og lurer på hvordan jeg skal klare åkomme meg gjennom uka!

Du er definitivt ikke alene om å slite nå om dagen, det er flere av oss!

Smart å be om sykemelding, jeg som er kylling som ikke tør og spørre!

Jeg rett og slett MÅ ha sykmelding nå.

Jeg er jo alene om dagene, siden mannen enda bor på andre siden av landet (vi flytter ikke sammen før i juni/juli)

Ikke har jeg noe i en barnehage å gjøre nå heller. Har arbeid nok med å komme meg over kjøkkengulvet.

Sukk...

Men ellers så ELSKER jeg å være gravid, kjenne lillebror i magen og glede meg over at han vokser inne der

Lykke til i morgen.
Lytt til kroppen din, det er viktigst husk at den skal du ha i mange år til

Håper det går bra for deg hos legen! Ikke noe godt å ha det sånn!
Krysser fingrene for deg.

Et lite tips til senga ([:)]), hvis du ikke allerede har ordnet deg da: kjøp deg et sett med glatt sateng-sengetøy. Legg dynetrekket på tvers, altså der du ligger med hoftene, og putetrekket oppå der igjen. Putetrekket sover du på, og du kan enkelt snu deg og bevege deg!

Off.. Eg har d på samme måte, forstår deg! Legen min tar meg ikkje alvorligt, han sier bare at eg må tåle å ha litt vondt!! ??
Han har ikkje peiling liksom! Åså vil han ikkje at staten ska måtta betala så mye penga fordi eg trenge sykemld.. Då kan me heller spara dei pengane seie han! What!!???
Blir frustrert av legeeeen!
Lykke til!, håper d ordner seg for deg! [;)]
ORIGINAL: MiMiTa

For jeg må sikkert tigge om sykmelding vil jeg tro...

Har vært sykmeldt 50% pga bekkenløsning siden uke 10 ca, noe som har fungert ok.

I påsken slo bekkenet seg helt vrangt, hadde flere dager der det kjentes ut som noen stakk kniver i meg, og det var skikkelig vondt å stå og gå.

Sist uke var jeg mine to dager på jobb, på torsdag var jeg helt gåen.

Så har det bare blitt værre i løpet av helga.

I natt har jeg da ikke fått sove noe særlig, siden jeg våkner av smertene hver gange jeg beveger meg.

Klarer nesten ikke fote meg, og er SÅ lei meg!

Måtte ringe jobben og si at jeg ikke kommer i morra, noe jeg OGSÅ følte var ekkelt. Jeg er så redd de skal tro jeg er hypokonder! (ingenting som tilsier det blant den herlige gjengen, men jeg blir ikke kvitt tanken)

Så må jeg da til legen min i morra, han har da ved et tidligere tilfelle spurt om jeg kanskje kunne begynne å jobbe mer (etter jeg hadde en uke ferie) så ja...

Huff, ble sutre innlegg dette...

Tusen takk alle sammen!

I dag kom jeg meg ikke ut av sengen med engang heller, og jeg sliter med å kjøre de 30 minuttene til byen.

Slapp å tigge sykmelding, han skjønte det nok når han måtte gå i MER som sakte film for å ikke gå fra meg i gangen ned til kontoret.

Var helt ærlig, og fortalte akkurat hvordan det har blitt.

Fikk sykmelding ut mnd, og beskjed om å ta kontakt når den gikk ut om jeg trengte mer.

GUD så godt!!

Måtte ringe jobben og si at jeg ikke klarte å kjøre inn igjen slik at jeg rakk dem før de stengte i dag da, enn å bli så hjelpesløs?![8D]

Back
Topp