Legetime i morgen !

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Uææh, har time hos fastlegen i morgen, skal ta blodprøver! :( hater virkelig blodprøver så er superglad for at kjære sambo blir med <3

Har tenkt til å be legen se etter hjertelyd også eller i det minste hjelpe meg med å finne noen som kan, hvis ikke må vi opp til søstra til sambo og stjele doppleren hennes for jeg flyr snart på veggen!! :p Er det noe dere ville anbefalt meg å spørre om? Har skrevet ned ganske mye nå egentlig, men kan jo være greit med noen spørsmålstips :p hehe :)

Ønsk meg lykke til med blodprøver ! Det trengs og settes stoooooor pris på :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til:)
skal selv til lege på mandag, men har heldigvis ikke nålskrekk ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Lykke til til dere to også :) er misunnelig på deg som ikke har det! Er heldigvis ikke alle nåler, har to tatoveringer og det gikk helt fint :p men blodprøver og sprøyter derimot... *grøss* :p

Masse lykke til med blodprøver:) husk å si ifra til den som stikker, da kan de legge ned stolen og gjøre det mest mulig behagelig for deg. Men bra du har en snill sambo til å støtte deg:)

Lykke til, føler med deg, måtte også ha med mannen min hehe

Sent from my iPad using BV Forum

så rart, jeg måtte ikke faste :P
Har også nåleskrekk, men sambo gikk ut :(

Heldigvis, fikk jeg en litt gammel dame jeg har lært meg å stole på, hun stikker så jeg nesten ikke kjenner det :D
så heldig der :D

Legen min ville ikke lytte etter hjertelyd en gang :(

Pga de ville ha blodsukkeret testet også sa han så da måtte jeg visst det :s har aldri hørt noe om det før så jeg aner ikke :p

Hvor langt er du på vei? Er det den glukose belastningen? Fikk beskjed om at di ikke tok den før i uke 20.

Back
Topp