Endelig skal jeg forhåpentligvis vite hvor langt på vei jeg er! Fikk positiv test for 2 uker siden, men vet ikke helt når siste mens var. Jeg skulle ha den ca den 10. august. Men da fikk jeg en blødning som forsvant like fort som den kom, en del blod men, ja, kom på kvelden, og forsvant samme kvelden!
Så skjønte jeg ikke en dritt, før jeg hadde en ny blødning et sted rundt 20.-25. men iom at vi ikke prøvde på smått har jeg fulgt veldig lite med. Syklusen har vært ekstremt ustabil i det siste...
SÅ, jeg gikk utifra at siste blødning kom den 25. og at dette var mensen da jeg lagde tickeren, men, ja.. Jeg kan være en del lenger på vei hvis det ikke stemmer, eller jeg kan være kortere hvis eggløsningen var sen!
Så skal bli godt å VITE!! Så kan jeg følge med på lilles utvikling også
Woho!
Så skjønte jeg ikke en dritt, før jeg hadde en ny blødning et sted rundt 20.-25. men iom at vi ikke prøvde på smått har jeg fulgt veldig lite med. Syklusen har vært ekstremt ustabil i det siste...
SÅ, jeg gikk utifra at siste blødning kom den 25. og at dette var mensen da jeg lagde tickeren, men, ja.. Jeg kan være en del lenger på vei hvis det ikke stemmer, eller jeg kan være kortere hvis eggløsningen var sen!
Så skal bli godt å VITE!! Så kan jeg følge med på lilles utvikling også
Woho!