Legetime i morgen!

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Endelig skal jeg forhåpentligvis vite hvor langt på vei jeg er! Fikk positiv test for 2 uker siden, men vet ikke helt når siste mens var. Jeg skulle ha den ca den 10. august. Men da fikk jeg en blødning som forsvant like fort som den kom, en del blod men, ja, kom på kvelden, og forsvant samme kvelden!
Så skjønte jeg ikke en dritt, før jeg hadde en ny blødning et sted rundt 20.-25. men iom at vi ikke prøvde på smått har jeg fulgt veldig lite med. Syklusen har vært ekstremt ustabil i det siste...

SÅ, jeg gikk utifra at siste blødning kom den 25. og at dette var mensen da jeg lagde tickeren, men, ja.. Jeg kan være en del lenger på vei hvis det ikke stemmer, eller jeg kan være kortere hvis eggløsningen var sen!

Så skal bli godt å VITE!! :D Så kan jeg følge med på lilles utvikling også :D

Woho!

Lykke til, blir greit å få vite litt mer ja

Takk :D Ja det skal det virkelig!

Blir spennende å høre hva legen sier! :) Hvordan kan han finne ut hvor langt du er på vei? Måle hcg?

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk :D

Den eneste måten å finne ut hvor langt på vei jeg er, er ultralyd. Så håper de har utstyr eller i det minste henviser meg til et sted de har det!

GURI som jeg savner gynekologen min fra der jeg bodde før.....

Den eneste måten å finne ut hvor langt på vei jeg er, er ultralyd. Så håper de har utstyr eller i det minste henviser meg til et sted de har det!

GURI som jeg savner gynekologen min fra der jeg bodde før.....
Satser på at du får henvisning til ul da :) Hold oss oppdatert ;)

Jeg surrer veldig med overskrifta da... Det er jo ikke i morgen, det er mandag haha :P Jeg skylder på ammetåke iom at morsmelka ikke er helt borte HEHE Det er innafor, det er jeg heeeelt sikker på!!

Jeg surrer veldig med overskrifta da... Det er jo ikke i morgen, det er mandag haha :p Jeg skylder på ammetåke iom at morsmelka ikke er helt borte HEHE Det er innafor, det er jeg heeeelt sikker på!!

Haha, det er absolutt innenfor! Lykke til på mandag! Det blir spennende å se hvor langt du er på vei :D :D

Jeg er i hvertfall på "gå i koma" stadiet *gjesp* Og jeg skal liksom lage 2 tomlinger, makka pakka, hinkel pinkel, hopsi deisi, blomster og TO kaker før jeg kan legge meg!!!

Jeg er i hvertfall på "gå i koma" stadiet *gjesp* Og jeg skal liksom lage 2 tomlinger, makka pakka, hinkel pinkel, hopsi deisi, blomster og TO kaker før jeg kan legge meg!!!
Du er så flink!!!

Tusen takk :D Men det gjenstår å se hehe jeg har lyst til å blåse i hele kaka og sooooveeee... Men det går ikke

Back
Topp