Legetime i morgen

Jaybird

Gift med forumet
Legetime i morgen. Veldig tidlig. 5 uker bare. Men legen min sa sist at han liker å ha inn de gravide så tidlig som mulig. Veldig hyggelig og fin lege det her. Regner med at det ikke blir noen Ul på meg i morgen=P. Men skal smiske meg til å få en neste gang. Doktoren har nemlig ul utstyr vegg i vegg med kontoret sitt.

Håper han kan gi noen svar og at han kan gi noen råd på hvordan å ikke miste. Siden jeg begynner å bli flink i det motsatte^_^.

Men mannen vil ha urinprøve første timen. Hva skal man lissom ha den i? O.o En colaflaske?

He he, jeg måtte også være kreativ her om dagen da jeg maste meg til legetime pga spotting. Fikk beskjed om å komme med en gang og ta med urinprøve! Vi hadde spist pizza dagen før så jeg brukte et hvitløksdressing-beger fra peppes! [:D] Man tar hva man har! [:)]

hehe. japp. Fant en greie jeg kunne bruke. Men håper jeg får den tilbake^_^ haha. Alt kan kokes! Så da blir det bra=P

Lykke til i morra[:)]

Du får sikkert et urinprøveglass hos legen som du kan ha med neste gang der igjen[:D]

Har ikke fått det tidligere når han ville ha det... Jaja. Han får få en fin colaflaske da [:)][:D]. Blir sikkert glad da!

hihi colaflaske [8D]
Urinprøveglass fås kjøpt på apoteket, tror ikke de koster noe særlig [:)]

ORIGINAL: miss_piggy

hihi colaflaske [8D]
Urinprøveglass fås kjøpt på apoteket, tror ikke de koster noe særlig [:)]

Koster vell 10 kr eller noe [:)]

Lykke til hos legen[:)] Og oppdater oss når du kommer tilbake[:)] Hehe.... jeg er veldig nysgjerrig på hva du fant som du kunne ha urinprøven din oppi[8D][:D] Du er heldig som blir tatt inn så tidlig i svangerskapet[:)]

Back
Topp