Legetime i morgen! *oppdatert*

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Da har jeg vært hos legen, og hun er ganske grei. Litt forfjamset over at jeg var tilbake allerede, for sist jeg var der, var jeg uplanlagt gravid og hadde blødninger. Da sa jeg at hvis dette ikke gikk veien, skulle jeg ikke ha flere. Jammen sa jeg smør, hehe.
Fikk henvisning til ul uten å be om det. Ble testet for uvi, noe som jeg ikke hadde.
Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og vente på brev i posten...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Gruer meg litt, vet liksom ikke helt hva jeg skal der. Skal egentlig ikke inn før i uke 12, og det er jo enda 3 uker til. Men ettersom at jeg har hatt mye ubehag/mensmerter, og at jeg mistet i nov, som tenkte jeg at jeg skulle bestille en time. Men føler litt at jeg kaster bort tiden til legen, om dere skjønner hva jeg mener..

Nei jeg skjønner deg. Jeg mistet i juli i fjord, og er kjempe bekymra for det skal gå samme veien nå. Men jeg er annerledes nå enn når jeg mistet. Tenker da på symptomene. Støtter deg jeg...
 Lykke til og oppdater når du har vært hos legen..

Forstår deg. Jeg er også så redd for å gå til lege uten ordentlig grunn! Jeg synes du skal si det samme som du skrev i innlegget ditt. Ta med en huskelapp, da slipper du å glemme noe ;-) Lykke til og oppdater oss når du er hjemme...

du kaster ikke bort tiden hans! hans jobb er å ta vare på din helse, og jeg skjønner godt at du er engstelig. Og det bør lege ndin forstå og, si det som det er at du var engstelig fordi du har mistet tidligere.
og om du skriver helsekort tre uker føre så har jo det absolutt ingenting å si, jeg hadde legtime i uke 6 forrige svangerskap ;)

Back
Topp