Legetime i dag

liten_men_stor

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Sånn. da er det min tur å dra til legen.

klokken 13. skal bli godt å få pratet med han om hvordan vi skal gjøre det fremover!

Så får vi se om han sender meg på tidlig ultralyd denne gangen å!

Legetime her og :) Sitter på venterommet nå og er litt spent, siden dette er første svangerskapet mitt :) Lykke til til deg! :)

Sent from my HTC Rhyme S510b using BV Forum mobile app

ÅÅh så hyggelig :) lykke til på legetimen du også! :)

det er mange timer til min enda.
Få høre hvordan det gikk på legetimen din da? :) *lykketilklem *

Lykke til:)

Da har jg vært til legen. Tatt blodprøver. Fått henvisning til fysioterapeut for å forebygge bekkenet mitt. Livmora er stor.. den er over skambeinet alt. Så planen om å holde dette skjult går i dass snart. Skal på tidlig ul. Og får den oppfølginga jeg skal ha. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jg vært til legen. Tatt blodprøver. Fått henvisning til fysioterapeut for å forebygge bekkenet mitt. Livmora er stor.. den er over skambeinet alt. Så planen om å holde dette skjult går i dass snart. Skal på tidlig ul. Og får den oppfølginga jeg skal ha. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Så bra :D

Sent from my iPhone using BV Forum

ÅÅh så hyggelig :) lykke til på legetimen du også! :)

det er mange timer til min enda.
Få høre hvordan det gikk på legetimen din da? :) *lykketilklem *
Var vel litt som forventet egentlig :) Blodtrykk, blodprøver og utfylling av helsekort og henvisning til oul. Og som forventet regnet legen foreløpig termin ut i fra siste mens, noe som blir 29. mai. Selv har jeg regnet ut fra eggløsning som gir en termindato 5 dager senere, så jeg føler jeg faller litt mellom mai og juni. Velger uansett å holde meg på juni-gruppen <3 :) (jeg nekter faktisk å flytte ut herfra ;) )

Ellers så glemte jeg å spørre om hvor stor forekomster av missed abortion var, for jeg har jo engstet meg litt for dette pga lite symptomer på graviditet. Men underveis i timen "glemte" jeg litt at jeg var bekymret for dette, rett og slett fordi jeg plutselig følte at "nå er jeg faktisk gravid!" :p Har vel egentlig bestemt meg for at jeg ikke gidder å bekymre meg for alt som kan gå galt :)

Ja, og så fikk jeg svangerskapsboken! :) <3

Back
Topp