Legetime i dag! *Oppdatert*

Honningblomsten

Forumet er livet
Da fikk jeg legetime klokka 12. Jeg er veldig negativ, siden det er liksom slimete blod, og det har kommet bittesmå klumper. Jeg er litt i tvil om det kan være fosteret, siden det ser ikke ut som jeg hadde forestilt meg, men tiden vil vise. Er forberedt på å forlate dereemoticon

--------
Oppdatering:

Ja, da må jeg takke for meg.. Jeg ble sendt på ultralyd, å der kunne vi se med en gang at spira var død.. Nå skal jeg ta sånne piller for at fosteret skal komme ut..
Er utrolig lei meg :(
Lykke til videre!

Godt å høre at du snart får vite hva som skjer...
Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for deg!

Lykke til, krysser alt jeg har.

Lykke til snuppa

Lykke til, jeg skal også til legen å få sjekket min blødning. skal dit kl 14.20. Krysser fingrene for oss :)

Takk <3 Lykke til du også MartheMor09+12!
Er det bare blod du har eller? Her er det slim og klumper også, så jeg er ikke positiv :(

Jeg blødde friskt blod på fredag. ikke mye, bare nok til et par tørk da jeg var på do, lør og søn hadde jeg brunt blod når jeg tørket meg (akkurat som rester av gammelt blod ) I dag har det ikke kommet noe når jeg har tørket meg (bank i bordet)
Har ikke hatt klumper.

Er også forberedt på at det kan ha gått gale, men jeg blødde også sist gang og da gikk det helt fint. hun er 20 mnd nå :)

Men jeg er veldig bekymret selv om, man skal jo ikke blø, selv om det er vanlig :(

Neeei
Det var veldig veldig trist å lese.
Håper du har god støtte i de rundt deg.

*trøsteklem*

Neeeei! Awh, hadde virkelig et håp om at det bare var en liten blødning! God bedring til deg og magen din, så håper jeg at du kommer tilbake i et nytt forum snart. Masse lykke til videre kjære du!

Utrolig leit å høre Virkelig! Håper det er masse støtte overalt rundt deg og at dette går fint over og at du snarlig er tilbake i ett nytt forum.

Masse klemmer til deg!

Neii!!! Så trist å miste deg også emoticon   Men vil gi deg en stor klem snuppa Måtte en ny spire sitte fort!!

ÅÅÅ NEII!!! Det var jo ikke sånn det skulle gå :( Huff føler med deg, det er så fælt å miste. Håper spiren sitter kjapt på ny. Krysser fingrene og ønsker deg lykke til!

Nei!! Jeg var jo så sikker på at du kom til å komme tilbake med gode nyheter. Dette var utrolig trist lese:-( Mange gode klemmer til deg. Håper du snart blir å se på et terminforum igjen og at du har masse god støtte rundt deg. *klemmer*

det var trist å høre, håper det ikke er lenge til neste spire sitter fast. Lykke til videre!

det var trist å høre, håper det ikke er lenge til neste spire sitter fast. Lykke til videre!

emoticon Neeeei......Så forferdelig trist å høre :( Håper som de andre sier at spiren sitter fort igjen. Dette var veldig trist å høre :( Kommer akkurat fra legen , og gikk inn her med en gang jeg kom inn døren for å se hvordan det gikk med deg :( Var ikke dette jeg ville høre :(

Jeg har desverre ikke fått noen ul undersøkelse i dag, ble henvist til KK i morgen, så jeg må vente til da, før jeg får svar om min lille knøtt har det bra eller ikke :( Det blødde hvertfallfra livmoren min :(

Back
Topp