Legetime i dag 11.40

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
I dag bestemte jeg meg for å ringe legen. Magesmertene som har vore så intense siden lørdag er fortsatt like ille. Reiste hjem fra jobb i går og er hjemme i dag også fordi det gjør så vondt. Vil egentlig ikke til legen for jeg vet jo at han ikke kan gi meg noe svar, men jeg får gi det et forsøk :)

Sendt fra app'en :)

Vel, det er jo en større sjanse å dra på seg urinveisinfeksjon når man er gravid. Og man kan få sterke magesmerter ved det. Det kan jo være at du har fått det, og at det trenger å behandles.

Uansett lykke til hos legen:)

Uff håper det gir seg eller at legen finner ut av det

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vel, det er jo en større sjanse å dra på seg urinveisinfeksjon når man er gravid. Og man kan få sterke magesmerter ved det. Det kan jo være at du har fått det, og at det trenger å behandles.

Uansett lykke til hos legen:)

Uvi har jeg hatt mer en jeg kan telle før jeg vart gravid, så det hadde jeg nok kjent igjen om det var det. Lurer på om det kan vere luftsmerter, men syns det er så rart at det er vondt hele tiden og har vært det siden helgen, jeg er heller ikke forstoppet. Takk for lykkeønskninger :)

Sendt fra app'en :)

Lykke til <3

Masse lykke til om en time, håper de finner ut av det.

Masse masse masse lykke til og god bedring :)

Legen fant ingen forklaring på smertene, så han ringte på gyn pol. om en ultralyd for å se om det kunne vere en graviditet utenfor livmoren. Noe jeg absolutt ikke tror det er, men hvem sier nei til en ultralyd for å se at alt er i orden tross smerter? :)
Er ikke komt i uke 6 enda, så er nok veldig lite å se :)

Glemte å skrive at jeg skal dit 14:30 :)

Hvordan gikk det?

Det gikk som jeg trodde, reka er for liten til å bli sett enda. De såg en cyste på v. side som produserer hcg til morkaka er danna. De mente den hadde sprukket fordi de trodde kanskje de såg blod, så derfor smertene mine. Jeg er helt imponert over behandlingen jeg fikk der, viss jeg fikk mer vondt eller begynte å blø så skulle jeg ringe med en gang uansett når på døgnet for å komme inn. Jeg tok hcg, ny ultralyd og hcg om 1 uke :)

Back
Topp