Legetime <3

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Må si jeg elsker legen min! Hadde første time idag.
Sjekket alt, blod, uring, blodtrykk, hjerte, lunge og tok en celleprøve. Når jeg lå i stolen etter celleprøven (som de anbefaler etter fylt 25 år) så ville legen kjenne etter livmoren min. Så sier hun wow den er helt her oppe, så spør hun rett etter om vi har flerling fødslere i familien noe vi ikke har... Åååh kom 28 oktober å tidlig UL! Jeg dør av å vente! Hehe

oy, så spennende ;) Føler du selv at det kanskje kan være mer enn 1 liten spire inni der? :)

Oi da hadde ikke jeg klart å vente tror jeg! :)

Må vente... Mannen sa nei! Haha! Får holde meg. Nei tviler! Har alltid ønska meg tvillinger men tviler på at det er realiteten. Men hun sa hvertfall at hun forsto veldig godt hvis buksa stramte godt i livet. Tihi

Åå, spennende:) og så bra at du er fornøyd med legen din.

Spennende :D Min mann har også et stort ønske om tvillinger,men vi har ingen tvilling gener i familien. Føler også at buksa presser på. Starter på 8uke idag :)

Haha! Nei tror bare det var tilfeldig :p tviler stekt på at det er to. Har alltid ønsket meg tvillinger men tviler på at det skjer. Men hvem vet! :-)

Åååå, så spennende. Jeg skal på ul om en ukes tid for å se om alt er bra og om det er mer enn en. Fikk satt inn to egg, så muligheten er ganske stor, men er 98% sikker på at det er en. :)

Så spennende :-) etter du har vært på UL må du skrive om det var en eller flere der inni ;-)

Back
Topp