Leger som jobber veeeeldig sent??

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
I går kveld, 22:30!! fikk jeg da mld av legen min ang svar på glykosebelastningen. Men syns nå at det var fryyyyktelig sent å få svar. Andre som har opplevd å fått veldig sent svar av legen?? El gikk det kanskje bare veeeldig treigt med sendingen?

Jøss,det var da spesielt.. må ha vært en forsinkelse i sendingen.. eller har du samme lege som trollet? :p

Jeg får ofte svar veldig seint fra min lege..

Vet det er endel leger som gjør papirarbeid på kveldstid, så det gjør sikkert din lege. Og da jobbet han vel sent når han kom til dine papirer.
22.30 er for sent synes jeg da, men han sjekket sikkert ikke klokka før han sendte meldingen.

Syns bare det var fryktelig sent å få mld på. Men kan hende det gikk veldig tregt før jeg fikk den da. Hehe, neida skravlebøtta, jeg tror nok ikke jeg har samme lege som trollet. :P Men fikk da iallfall mld av henne da...til slutt. Med tanke på at jeg tok den testen på mandag.

Syns bare det var fryktelig sent å få mld på. Men kan hende det gikk veldig tregt før jeg fikk den da. Hehe, neida skravlebøtta, jeg tror nok ikke jeg har samme lege som trollet. :P Men fikk da iallfall mld av henne da...til slutt. Med tanke på at jeg tok den testen på mandag.

Ja det var jo seint på flere måter..

Jeg fikk svar på urinprøven jeg tok på en søndag, da ringte legen til meg :p

Jeg fikk ikke svar på prøven jeg, det ble sendt til jordmor og så fikk jeg høre da jeg kom dit neste gang. . :-)

Mye forskjellig som blir gjort ja. Rart legen sendte det til jordmora di, istedenfor å gi svaret direkte til deg.

Oi, det var lovlig sent..
Aldri fått svar fra legen så sent.

Oi, det var lovlig sent..
Aldri fått svar fra legen så sent.
Ja det kan du si gitt. Sambo satt bare å så rart på meg når jeg sa hvem jeg fikk mld av så sent. Men tenkte litt i ettertid, at det kan være mld som var litt treig.

Back
Topp