Legene tror hun kommer snart..

Leandora

Forelsket i forumet
Snakka med Legen min i går, og han har hatt en samtale med gynokologen på føden som sier at Ida kommer snart
Personlig tror jeg ikke på dette helt selv...Følelsen sier enda ei stund te..
Håper hun holder seg lengre der inne...Til 1 juli iallefall..

Hmm..Tipper det blir fødsel på deg snart![:D]

det gjør den sikkert.....å den kommer velnår den er klar...eller hun...[:)]
men det er jo så lenge å vente, selv om vi har bare 6 uker igjen begge to!!
leeeeeei...jeg vil møte babyen nå!![:D]

Håper du har rett og at ho holder seg i magen til 1.juli i hvert fall- surt å miste den ekstra pappapermuka [8|]

Du får ta en liten alvorsprat med lille Ida, og si at hun trenger å fetes opp litt mer før hun får komme ut og hilse på! Når det gjelder oppdragelse, så er det bare å være konsekvent [;)].

Håper ellers at formen og humøret er bra [:)]

Synes det er så mange julibabyer i annmasj jeg, blir jo helt skremt av dette jeg. Ikke så lenge til min tremin, men dere er jo etter meg og likevel vil babyen ut.... Jeg har gitt jenta mi beskjed om at hun ikke får komme ut før etter 1. og det tror jeg hun hører på også. (håper jeg)

Ville bare si, at jeg snakket med trygdekontoret.. De sa at så lenge terminen min er i juli, så hadde det ingenting å si om babyen kom før... Pappaen ville få den ekstra uken uansett....

Satser på å klare å holde meg litt til...Er jo klar men samtidig er det så rart at det kommer til å skje snart..Har ventet i 9 mnd nå og nå er det ikke lenge igjen..Rar følelse egentlig...Om iallefall 2 mnd er jeg mamma...Kjøpt inn alt men Bagen er selvfølgelig ikke pakket...skal gjøre det i helga tenkte jeg..

Først sier Legene at jeg ikke kan få barn og nå sier de at jeg får henne snart....De har tatt feil før....Bare se...går 14 dager over tiden[:D]

Back
Topp