Legene på riksen......

Blåmann

Elsker forumet
Flere enn meg som har dårlig erfaring med legene på ivf klinikken på riksen? Både jeg og sambo føler oss som kasteballer på et samlebånd. Stressa leger med null tid for spørsmål fra oss, og de er veldig sparsomme med informasjon. I tillegg er ul undersøkelsene et kapittel for seg selv. Sist fikk jeg nesten ikke rumpa ned på undersøkelsesstolen før legen kjørte ul staven hardt opp i hufsetufsa og vrei og snurra rundt som en tulling...[:@] Var øm lenge etterpå 

Hm... Nå har ikke jeg kommet så langt i prosessen enda. Men enn så lenge har jeg møtt flere forskjellige leger, men alle har vært kjempe hyggelige.
Jeg er kjempe fornøyd!!

Kanskje du bør si i fra? Man skal liksom ikke føle seg dårlig behandler i en slik prosess.[:)]

regner med det er riksen i oslo dere snakker om? Der er det samlebåndeffekt ja. Fort inn og fortere ut uten og bli klokere på hva som faktisk kroppen går gjennom [:-] etter hvert forsøk så forlangte jeg en samtale hvor jeg kunne spørre om alt jeg lurte på da i forkant med et nytt forsøk. Man må sette ned beinet litt innimellom, det er jo tross alt en veldig berg og dalbane man skal gjennom. Men sykepleierne er helt fantastiske der inne [:D]

Back
Topp