Legen

kaosmamma89

Forelsket i forumet
Skal til legen i dag! kjenner jeg gruer meg litt.. håper han kan høre noe hjertelyd der inne :)
åsså må jeg juble litt, 12 uker i morgen!! [:D] hihi, så blir det tidlig ul på fredag så gleeder meg til det![:)]

Takk![:D] jeg var også hos jordmor i uke 8, men da var det jo alt for tidlig, så hun mente det skulle gå an å høre den i dag! så hååper det :D blir nesten litt skuffet viss ikke:p hehe

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

du må ha masse lykke til[:D]

Tusen takk![:)][:)]

Spennende uke for deg [:D] Legen min måtte lete litt og bruke litt tid før hun fant hjertelyd, så ikke la dem gi opp for fort [:D] Lykke til!

Da har jeg vert hos legen å det gikk kjempe bra :D fant hjertelyden med en gang:D super glad her jeg sitter^^ beste følelsen å få høre hjertet! så da er det bare å se fram til tidlig ul på fredag! ^^

ORIGINAL: Jaujarn

Ååååh!! Gratulerer så mye!![:)]
Bra heldig du da.. Må innrømme jeg ble fryktelig skuffa og litt redd da hun ikke fant hjertelyden... Jeg er jo så utrolig engstelig for om noe ikke er som det skal være...
Men vi får tro at alt går bra![:)][:)]

Takk![:D] beste følelsen!
Men han sa jo til meg at det kunne være han ikke fant den, siden jeg ikke er så langt på vei.. så var nok bare heldig! :)[:)] men alt er nok som det skal være med den lille hos deg og:D[:)]

Så bra det gikk bra [:D] Da venter jeg i spenning med deg på ultralyd [:D]

Back
Topp