Legen var stygg med meg!!

Mesaana

Forumet er livet
Vondt var det da. Hun røska i livmorhalsen min, i håp om og få fødselen til og komme nærmere.
Veldig ubehagelig og nå har jeg sånn menssmerte vondt nede i magen og i ryggen.

Kan det være rie??

Hadde 1cm åpning nå da, så det nærmer seg da.

auda - det hørtes da ikke noe godt ut Mesaana - men vi må vel anta at damen vet hva hun driver med. Vent en stund og se om det skjer noe - ellers reiser vi bort og røsker litt i livmora hennes også [;)] [:D]

Det kan godt hende at det er rier du nå kjenner.. Slik var det med meg. Hadde vondt på samme plass da jeg skulle ha mine. Jeg fikk jordmoren tilo å pirke i livmortappen for å se om det skulle hjelpe litt, siden jeg gikk over tiden. Ikke noe hardt, bare pirking.

begynner og tro at det er rier jeg også, det kommer og går og magen strammer seg. Men det vare ikke så lenge da, fælt og håpe at det skal bli verre, men jeg har veldig lyst til at han skal komme ut nå, så jeg håper det blir skikkelige rier etter kvart.

Det har kommet litt blod også, men det sa hun at det kom til og gjøre.

Jeg har vært på føden søndags kveld og mandags kveld for jeg gikk med 4-5 min mellom kynnerne.
hadde 1-2 cm åpning og det kunne vær helt normalt i slutten av svangerskapet.
I går fikk jeg innsovings tab. av jordmora der og skulle ta to paracet i lag ga det seg ikke til i dag tidlig var det noe på gang. Dette skulle slå ut livmora hvid det var kynnere, har hatt ca 10 stykk av de i dag.
Livmorhalsen min var halveis og resten satt veldig hart så hun trodde kroppen min jobba inherdig for å modnes. Hadde på registeringen oppi 140 på stramingen. Alt under 20 er normalt [;)]

Masse lykke til [:D]

Var med på det jeg og,heter ikke det stripping?!?! [8|][:)][:D] Husker det som noe av det vondeste jeg var med på.... Men slikt blir det barn av, smert altså... [:D]

Føler med deg...... Ja du skal ikke se bort i fra at noe skjer etter hvert. De har gjrot det der to ganger med meg og hver gang sirka et døgn og to etter har jeg hatt en deilig liten bebis i armene. Men vondt ja .........[:)] lykke til

Hvordan går det med deg Mesaana - kommer det en baby, eller må vi ut og røske i jordmor??

Ser at andre har kommet igang etter en sånn behandling, så vi får håpe det skjer noe hos deg snart. Venter på en oppdatering[:)]

Hvordan gjør de det der? Ingen av de jordmødrene jeg har vært hos har en gynekologstol på rommet.. Hvordan kommer de til da? Jeg håper jeg slipper noe tøying.. Synes vanlig GU er vondt i flere timer..

Tror vi må røske litt i ho oxo ja.

Er ganske sikker på at jeg har rier da. Men de varer mellom 20 og 40 sek og kommer mellom 5 og 8 ganger i timen og de er ikke så kraftige. Blitt litt kraftiger for kvar time kanskje.

En time så stoppet det helt opp, så vist det er noe på gang så tror jeg det vil ta tid ja.

Det som er rarest, er at junior i magen som var helt vill tidligere på dagen har nesten ikke rørt seg etter på, bare dytta meg litt i ribbebeina et par ganger da jeg spiste litt is.

la meg bare på benken med buksa på anklene. La knyttneven under rumpa og spredde beina med hælene samlet.

De trenger vist ikke og se noe. De føler seg fram.

Jeg måtte ligge med rompa opp,og hendene under rompa... så var det på med hansker og inn å dra litt i kantene...... [:@] Men jeg var så lite moden og det hjalp ingenting,men vi forsøkte ihvertfall [:D]

Lykke til!!!!

Ikke normalt,men et tilbud du godt kan takke nei til om du ikke vil!!! Men på slutten var jeg så sliten og lei så var med på det meste av sånne type forsøk [:D]

Back
Topp