Legen unnagjort og 23 uker

kosemor

Glad i forumet
Gikk bra hos legen, men ser på helsekortet at BT er 130/85 er ikke 90 grensen på undertrykket med forhold til sv. Skapsforgiftning?

Fortsatt et par kilo under startvekta, men begynt å gå opp..

Hadde spor av blod og proteiner i urin, men fikk underlivssopp som brøt ut i går, så ny urinprøva hos jm til uka for å se om den er bedre, siden dette kunne ha en sammenheng

Hadde litt hevelser i beina ( 0-1) skrev hun

Og hjertelyden til junior i magen var 160/ min

Siden jeg er blitt plaget med hodepine fikk jeg de til å måle blodsukkeret: det var på 4,1 to timer etter frokost.. Etter måltid har jeg alltid ligget på mellom 5,2 til 5,8 før

Vet dere hva blodsukkeret deres ligger på etter dere har spist?

Også er faktisk muligheten for forløsning og overlevelse der nå om det skulle bli aktuelt og det er betryggende

Jeg tror undertrykket er på rundt 95/100 før det begynner å bli veldig høyt.. Jeg ble lagt inn med 130/100 noen uker før termin med Markus..

Og +1 i ødem er ikke så uvanlig det heller, så jeg syns egentlig at det høres ut som du er i god form jeg :)

Det er bra.. Med Thea var det også slik før det plutselig sa pang i været med alt sammen i uke 27+4

Ang. Ødem så skal ikke d ha noe med sv.forgifting å gjør lengre..altså d har ikke nødvendigvis noen sammenheng fikk jeg beskjed av min jordmor. 0-1 er ikke mye, å ikke noe du skal uroe deg for.

Hva me å ringe å høre litt nærmere om du er usikker..men tror d skal være ok d med blodtrykket..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skal til jm neste torsdag og ny ul neste onsdag så ser Ann til da uansett

Back
Topp