Legen: Umulig gravid tross IKM 8. mai?

Bruker77ka

Første møte med forumet
Har hatt en merkelig UVI de siste ukene.. Infeksjonen kommer og går. Gått på en mild kur men så dukka den opp igjen. Nå vil legen gi meg en sterk kur, som ikke skal taes hvis man er gravid.

Jeg sa at jeg mistenker jeg er gravid, på grunn av de enorme, ekstremt såre brystene jeg har hatt siden eggløsning rundt den 24. april. (kalendermetoden). Det føles ut som at mensen skulle komme 1-1 1/2 uke for tidlig denne gangen, fordi jeg får vanligvis bare så såre bryster på IKM..

Har syklus på 31 dager, som har vært temmelig regelmessig det siste halve året i hvert fall, jeg har notert datoene. Men jeg vet alltid at den nærmer seg p.g.a. veldig sterk PMS, noe som ikke har dukket opp denne mnd. Noe sambo er veldig glad for, som har merket at jeg gråter veldig lett for tiden. Men er ikke nærtagen, sur, og glefsende som vanlig.. (har svake mensmurringer som kommer og går.)

Første dag forrige mens var 7. april. IKM 8 mai.

Saken er at legen mener at det er for tidlig å ha symptomer, og at jeg ikke er gravid siden jeg må ha blitt gravid forrige mnd. Men negative tester hittil.. Bruker billigstrips fra lavpris tester. Han sier jeg må ta kuren, og evt. la være å ta den på eget ansvar fordi UVI kan spre seg til nyrene.

Kroppen min har aldri oppført seg slik, var egentlig venninnene mine som sa at jeg er gravid når de så de hovne struttende brystvortene mine og den enorme cupen (større enn noen gang), tross at jeg har gått ned 5 kg! Må understreke at puppene blir større og større og at jeg tisser oftere og oftere..

Jeg stoler ikke på legen. Jeg vet han var stressa, jeg ringte ned og sa at jeg tror jeg er gravid etter jeg fikk henta resepten, og han satt med en annen pasient.. tenkte han seg godt nok om?

Må legge til at UVIen ble diagnostisert utifra symptomene: Hyppig vannlating, smerter i magen og noen ganger svie ved vannlating. UVI slo ikke ut på urinprøve.. Har heller ikke hatt smerter ved vannlating siden fredag morgen.

Back
Topp