Legen trodde at

Mammat4sesser

Gift med forumet
det ligger ei lita jente i magen min... Matte jo sporre naar jeg var paa ul paa torsdag. Men,han var ikke 100% sikker,men han saa ingen tissefant.. Saa da blir det nok jente nr 4 paa meg  [;)]  Men, KAN jo faktisk hende at han tok feil,men det faar vi vel vite om 9 dager naar jeg skal paa ordiner ul [:)]

Moro med jente da, Liam var det på 2 UL han[:D].. he he, kunne ikke finne tissefanten hans heller.
Ikke før vi var på 3D.
Og han er helt normal utstyrt altså[;)]

ORIGINAL: iris med spire igjen

Moro med jente da, Liam var det på 2 UL han[:D].. he he, kunne ikke finne tissefanten hans heller.
Ikke før vi var på 3D.
Og han er helt normal utstyrt altså[;)]

he he... okay [;)]   ja,paa des 08 mener jeg det var saa var det ei som fikk beskjed om at det var jente og handlet inn jente ting og overraskelsen ble stor naar det kom ut en gutt.. hehe [8D]
saa har fortsatt et lite haap om gutt. [;)]  fint m jente oxo da selvf,men hadde vert litt ekstra spes aa faatt en liten gutt saa lenge jeg har tre jenter fra for. [:)]

ORIGINAL: Arielle

Legen sa til meg at han ikke kunne se noen tegn på at det skulle være en gutt,men ville ikke si noe sikkert. Så er spent på "dommen" imorgen ;)

spennende [:D]
tissefanten er jo ikke saa stor da,saa er ikke saa lett aa se alltid vil jeg tro [;)]

Gratulerer med jente [:)]
Det kan være gutt selvom de ser jente, men som regel er det rett.

ORIGINAL: Indigo

Gratulerer med jente [:)]
Det kan være gutt selvom de ser jente, men som regel er det rett.

Takk [:)]
Ja,jeg regner egentlig med at det er ei jente til i og med at han sa det. [:)]
Men,det kinesiske kartet og ring testen sier det blir gutt,stemt paa de andre..
Men,spiller jo ingen rolle saa lenge babyen er frisk [:)]

Back
Topp