Legen til mandag

Linda31

Forumet er livet
Håper jeg da kan få en sm for to uker.. Jeg er ikke oppegående i det hele tatt om dagen.. Har jo to sa bak meg dette året her (jan og mai) og klarer virkelig ikke å slutte å tenke på når jeg skal begynne å blø igjen [&:] Jeg er maks stresset og det er jo ikke bra.. Håper legen min er snill [:)] 

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Håper jeg da kan få en sm for to uker.. Jeg er ikke oppegående i det hele tatt om dagen.. Har jo to sa bak meg dette året her (jan og mai) og klarer virkelig ikke å slutte å tenke på når jeg skal begynne å blø igjen [&:] Jeg er maks stresset og det er jo ikke bra.. Håper legen min er snill [:)] 

Håper du får sykemelding snuppa! Legen din forstår helt sikkert at du trenger fred og ro[;)] Vist ikke skal jeg personlig komme å gi h*n en overhaling! [;)]
Det går nok bra denne gangen skal du se, det mååå det! Alle gode ting er 3...........

Alle gode ting bør være 3 ja [:)] Går det ikke denne gangen så er det stopp for min del.. Han er ganske fin legen så jeg får det nok.. Verre med jobb [:'(]

ORIGINAL: dørti gullkorn

Det går denne gangen snuppa mi! :)
For vi skal ligge på sykehuset samtidig vi, og gå hjemme sammen :)
Hehe.. Hva skulle jeg gjort uten deg snuppa mi [:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

Det går denne gangen snuppa mi! :)
For vi skal ligge på sykehuset samtidig vi, og gå hjemme sammen :)
Hehe.. Hva skulle jeg gjort uten deg snuppa mi [:D]

Ditto[:)][:)]
Can you feel the love today 

ORIGINAL: Chumalunga

Du fortjener virkelig at det går bra denne gangen!!
Tusen takk Chuma [:)] Og spiren graver seg godt ned hos deg.. Skjønningen din og kattepusene skal få det travelt med en vilter krabat til i hus [:D]

Back
Topp