Legen ringte..

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg fikk egentlig 2 dager på meg til å prøve å spise å slappe av hjemme. Se an selv hvordan det gikk..

I dag ringte legen for å spørre hvordan det gikk, og samtidig da stod jeg og kastet opp.

Nå må jeg antageligvis inn en dag tidligere. Har det seriøst ikke bra, og vet ikke om jeg orker dette mer.

Tusen takk for støtten jeg har fått. Setter virkelig pris på gode ord og tilbakemeldinger fra dere.

Jeg skal kjempe, så ikke tro jeg gir opp! Jeg føler bare at jeg ikke takler mer. Kanskje alt blir bedre med en innleggelse.. Nå har jeg null krefter igjen.

Om du legges inn får de i deg næring og væske. Da føles kroppen mye bedre og du føler deg bedre. Selv om du ikke liker sykehus er det for spiren sin del. Går nok bra. Sender en «riktig god bedring» klem[emoji4]

Om du legges inn får de i deg næring og væske. Da føles kroppen mye bedre og du føler deg bedre. Selv om du ikke liker sykehus er det for spiren sin del. Går nok bra. Sender en «riktig god bedring» klem[emoji4]

Tusen takk. Må bare gjøre det som er best for spiren [emoji173]️

Høres virkelig ikke noe særlig ut slik du har det. Heldigvis blir du tatt alvorlig av legene, og det beste for deg nå er nok en innleggelse.. Masse god bedring :Heartred

Høres virkelig ikke noe særlig ut slik du har det. Heldigvis blir du tatt alvorlig av legene, og det beste for deg nå er nok en innleggelse.. Masse god bedring :Heartred

Nei, dette var helt uforventet. Jeg har 2 sv.skap bak meg, og har aldri opplevd makan! Begge var gutter.

Snakket med mamma om hennes sv.skap, og Gud som hun og alle tantene i familien kastet opp fra dag en, alle med jenter.

Jeg husker jeg følte meg heldig, og trodde aldri jeg skulle sitte her nå å angre for den latteren, for nå er det min tur. Nå skjønner jeg hva folk mener med sv.skaps kvalme.

Sier ikke at jeg har jente i magen, sier bare at det er så stor forskjell.. Er vel verdt det uansett tilslutt. Må bare tenke på slutt resultatet. Her og nå er det døds kjipt å være gravid

God bedring ❤️

God bedring! Dette høres ut som mitt første svangerskap. Innleggelser og kontroller var hverdagskost og totalt gikk jeg ned 17(!)kg. Hold ut, det blir heldigvis bedre når ungen er født. :)

Masse god bedring![emoji173]️ Jeg spydde gjennom hele svangerskapet, morgen og kveld når dattera mi lå i magen[emoji85]

Takk [emoji173]️ Ja, jeg har kun jente følelse denne gangen. Vet ikke om det er fordi ønsket er så stort etter 2 gutter, eller om det faktisk er det.

Takk mulig blir jeg uansett, bare barnet er friskt [emoji5][emoji5]

Uff jeg håper viiirkelig at du føler deg bedre snart altså![emoji173]️
Godt du blir tatt på alvor og kan få hjelp til å få i deg litt næring.
Hold oss oppdatert! Tenker på deg❣️

Back
Topp