Legen min har ferie!:-(

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Jada, legen min har ferie fram til den 26. mai hun!!:( Fikk litt panikk da jeg ringte dit i dag og jeg fikk den beskjeden på svareren.. Vet at det ikke er såå lenge å vente på å få time det altså, men jeg skulle gjerne hatt timen litt før... Jeg skal nemmelig på jobbintervju den 26., og hvis kvalmen fortsetter i dette tempoet her, så sitter jeg fint i det...
Også trenger jeg gode råd for hva jeg skal gjøre/si dersom kvalmen kommer under intervjuet... Har noen av dere et godt forslag?!:confused:

Kan du ikke ta kontakt med jordmor? :)

Kontakt legevakten for resept på kvalmestillende :)

Helt ny jeg også :-P men jeg vil jo tro det siden man kan velge.. vi har jordmor på helsestasjonen for unge som jeg får gå til gratis siden jeg er student, og jeg ringte bare dit :-P

Du kan bare kontakte helsestasjonen du tilhører, så er der jo du kan gå til. Men det gar jo ingen effekt på kvalmen da.

Prøv å ta reisesyketabletter. Det går bra en gang i blant. det fikk jeg beskjed om av legen min på fredag. Bare man ikke tar det så ofte.

Legen er pliktig til å ha vikar for seg når hun har ferie. Er hele kontoret stengt eller er bare hun borte? Pleie ofte å opplyse om vikar på svarer, hvis ikke snakker du med sekretæren og ber om time hos vikaren.

Legen er pliktig til å ha vikar for seg når hun har ferie. Er hele kontoret stengt eller er bare hun borte? Pleie ofte å opplyse om vikar på svarer, hvis ikke snakker du med sekretæren og ber om time hos vikaren.