Legen kl. 11...

stjerneskuddet

Forelsket i forumet
Men har ingen gid følelse. Er så stinn å rar i magen. Støl på en ubehagelig måte. Sover dårlig. Gruer meg masse men kan hende pga tidligere svangerskap utenfor livmor jeg er så negativ, tiden vil vise! ;/

å sitte en time på venterommet for å få vite at "du har positiv graviditetstest, gratulerer med det. du skal få ny time i uke 10-12" Fader for en drittlege. Savner min gode snille lege der hjemme vi er ifra. Er ikke et fnugg klokere. Han var stressa for han måtte ta meg inn i lunsjen.. Jeg sa jeg var bekymra men..

Lykke til hos legen, jeg skal krysse fingrene for at du får gode nyheter :)

Lykke til :)

Takk alle sammen. :) Skjønner ikke hvorfor jeg har denne dårlige magefølelsen. Plager meg skikkelig. :(

Om noen timer er jeg sikker på at du svever på en sky! :-)
Støl i magen kan jo være ligamenter?
Det kan jo også være fordi du gruer deg?

Dette kommer til å gå så bra! Masse lykke til! Skal tenke på deg! :-)

Om noen timer er jeg sikker på at du svever på en sky! :)
Støl i magen kan jo være ligamenter?
Det kan jo også være fordi du gruer deg?

Dette kommer til å gå så bra! Masse lykke til! Skal tenke på deg! :)
Takk gode du. :) Husker jeg var MYE bekymra forrige gang og.. Er vell endel av graviditeten? Blør ikke og har ikke gjort på 6 uker så det må jo være bra. :p
Greier IKKE lese til eksamen heller.. Sitter bare her å venter. :P

Takk gode du. :) Husker jeg var MYE bekymra forrige gang og.. Er vell endel av graviditeten? Blør ikke og har ikke gjort på 6 uker så det må jo være bra. :p
Greier IKKE lese til eksamen heller.. Sitter bare her å venter. :p

Jeg har også en tendens til å bekymre meg. Spesielt nå som jeg ikke merker så mange symptomer. Men, det er som du sier: det må jo være bra! :-)
Tror det er normalt å bekymre seg litt, bare man passer på at det ikke tar helt overhånd.
Kanskje det hjelper å gå en liten tur? Eller bare sette seg ned i sofaen med en film eller en god bok? Få tankene over på et annet sted? Jeg er sikker på at du vil få gode nyheter etterpå! :-)

Skal du ha ul idag? Eller er det som en 1. kontroll hvor legen tar blodprøver, GU, osv.?

Ja du sier noe der. Men nå kan jeg snaaart dra. Liker å ha god tid, haha.
Er bare første kontroll hos legen. :) Er vell alltid ekstra spent da.

Så kjedelig. Hva med å bestille time hos jordmor, de har bedre tid til deg.
Huff ikke greit å gå og være bekymret og ikke bli tatt på alvor av legen :(
Der er jeg kjempe heldig med mon lege.

Så kjedelig. Hva med å bestille time hos jordmor, de har bedre tid til deg.
Huff ikke greit å gå og være bekymret og ikke bli tatt på alvor av legen :(
Der er jeg kjempe heldig med mon lege.
Jeg burde vell sagt mer ifra at jeg var bekymra men gjorde ikke det jeg vettu :/

Back
Topp