Legen igjen idag.. *Oppdatert*

JuniMamma08

Betatt av forumet
Huff, sitter nå her å gruer meg! [:'(] Nå er det tilbake til gynekologen på legesentret å se om han får fjernet denne dumme spiralen [:)]
Og jeg kjenner jeg har en stooor klump i magen ja..  blææ! [:'(]

Håper det går fort og greit alikevel idag og at jeg klarer å sette hodet mitt på at det egentlig er en naturlig greie jeg går igjennom i stedet for å føle en kjempeee greie av pinlighet [:'(][8D][:D]

Usshh, skal bli godt å få det overstått! [:)][:)]

Og forresten, idag er det nøyaktig 14 dager til jul! [:)][:)] Shitt, 2 uker liksom! [:)][:)][:)][:)]
Er dere ferdig med å pynte hjemme og handle julegaver? [:)]

Her er det jul i hjemmet og alle gaver er ferdig handlet og pakket inn - samt sortert i poser som skal hit og dit [:)] Mangler bare noe smått igjen til foreldrene våre [:)] Ooog, jeg MÅÅÅ få somlet meg til å få kjøpt frimerker så jeg får sendt julekortene [8D]

----------------------------------------------------------------------

Da var det hele ferdig! [:)] Legen fikk tak i spiralen og gikk over med ultralyd etterpå for å se at alt var bra med alt der inne [8D][:D] Alt i skjønneste orden.. Og fikk bare beskjed om å kose meg i helgen [8D][8D] Så lo han seg halvt ihjel [8D]

Så da var det endelig over! Nå er det bare å hygge seg masse fremover og håpe at spiren klamrer seg!!! [:)][:)][:)]

Urk.. Men du får bare tenke at det der gjør de daglig- og det skal bli DEILIG å få den ut!

14 dager til jul idag ja! Mannen min har bursdag idag[:)]
Skal på julebord begge to ikveld, så vi skal feire på onsdag heller.. hvis vi får barnevakt..

Har ikke pynta til jul nei - men satser på å gjøre det i helgen[:D][:D][:D]
Skal bli ferdig med gavene i helgen også!

Masse lykke til idag![:D] Skal tenke på deg....
Det går så bra atte!!

Er ferdig med julegavene, halvveis i pyntinga og mangler også frimerker til julekorta mine![:D]
Egentlig sitter jeg bare å venter på fødsel slik at det kan bli ordentlig jul etterpå! *utålmodig*

Ha en fin fredag![:D]

Så bra!!
Da er det bare å hoppe i høyet heeele helgen!![8D] Og hver dag resten av året...hihi...[:D]

Krysser masse fingre for dere!!

Lykke til med prøvinga[:D][;)] 

ORIGINAL: RonjaR

Så bra!!
Da er det bare å hoppe i høyet heeele helgen!![8D] Og hver dag resten av året...hihi...[:D]

Krysser masse fingre for dere!!

Hahahah! [:D][:D][:D] Du får virkelig sagt det [8D][8D] Skal faktisk ha litt barnefri i helgen [:D] haha!

Krysser fingrene masse for at du ligger å presser - MENS jeg hopper i høyet! [:D][:D]

Tuuusen takk alle sammen! [:)][:)][:)]

Back
Topp