Legen igår

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg var hos legen igår, som regnet at jeg var 4+6.
Da er jeg 5 uker idag! :-)
Føles litt rart, å vite det så mye tidligere enn forrige gang, men det er jo veldig bra også!

Siden jeg er 5 uker idag (hurra!) vil jeg være 12 uker etter jul og nyttår.
Men hvordan klare å vente med å fortelle dette? Hadde jo vært så praktisk også, å kunne ønske seg babyting til jul! :-) Og jeg vet at familien min vil kose seg med å kjøpe babyting også. :-)

Ifølge legen vil alt komme tidligere med graviditet nr. 2, så kan jo uansett være vanskelig å skjule magen til jul. Den vokser visst fortere nå enn sist gang. Sikkert derfor buksene allerede er litt stramme. ;-)
Noen som har vært gravide flere ganger, som vet om det stemmer at magen vil synes fortere enn første gang?

Håper alle får en fin dag! :-)

Bra d ikke bare er mine bukser som begynner å bli stramme:) Her kjennes d og halsbrann kom veeeldig tidlig denne gang..

Da er vi iallfall to med stramme bukser! Hi hi!
Hvor langt på vei er du?
Jeg synes jo egentlig det er litt tidlig med stramme bukser i uke 5, som jeg er, men sånn er det! :-)

er 5 uker jeg også) er litt usikker, kanskje litt lenger)
men merker det er litt ubehagelig å gå i trange jeans nå, nesten sjokka over at jeg kjenner så mange symptomer allerede, kvalme, oppblåst! å hormoner, gud bedre for noen hormoner...:p hehe

Har hørt at magen vises fortere 2. gang. Jeg venter nr. 2 jeg også, men er bare 3+3 eller 3+5 i flg bv.. Planer om å vente med å si det til uke 12 jeg, men om magen vokser fortere, så spørs det om det går.. hehe :p

Jeg merker det også på buksene, og dette er andre for meg. Med første brukte jeg samme buksene til halvveis ca. Nå er jeg 5+3 og begynner å slite.... Hjelp hvor skal dette ende.... Er også oppblåst og veldig halsbrann.

Her ventes nr 3 og jeg er alt i mamma bukser, andre busker strammer og da får jeg vondt i magen. Var selv hos legen i dag og hun kunne bekrefte at kroppen husker hva den skal og gjør seg tidligere klar. Og så er det jo det at noen kropper syns det bedre på enn andre! Jeg er en av de som alle sier "oj så stor du er, det må være to..." Den strofen har jeg hørt mange ganger den! Nyt magen!

Hos meg kom magen fortere andre gang. Foreløpig er den stort sett normal nå for tredje gang, men oppblåstheten kommer vel snart.

Back
Topp