Legen idag

lillasmurf

Elsker forumet
Hadde time hos legen idag. Han var noe mer stressa enn han pleier, men jeg er fin i farta så var helt greit.[:)]
Men for to uker siden hos JM så mente ho at hode begynte å feste seg, forrige uke mente ho at nå var det enda nærmere.[:D]
Men idag kunne ikke legen si seg enig - han klarte ikke å kjenne det sa han....
Jaja...jeg stoler mer på JM akkurat der - ho har vel kjent noen flere babyer enn legen min - kanskje...he he..

Ellers hadde jeg spor av egghvitte i urin, men alt annet var fint. Så nå er det ut i sola og tenke minst mulig på nedpress-smerter![;)][:D]

Jeg ville også stolt mer på jm ang om hodet er festet[:D]Så bra at alt sto bra til!
Litt eggehvite kan jo rett og slett komme av utflod el. Så lenge alt annet er bra så er det jo ikke noe å bekymre seg over[;)]

Tror nok jordmor har kjent på litt flere babyer enn legen din ja ;p Så satser på at hodet fester seg snart ;)

Kos deg masse i sola søta ;D

Japp - stoler nok mer på JM.[;)] Og det kjennes ut som han jobber veldig med å feste seg så tror nok det kan stemme..[:D] he he..
Eggehvite er nok pga utflod ja. Kan ikke akkurat si at jeg ikke har utflod...[8|][&:][:D] haha!!!

Back
Topp