legen i morgen *oppdatert*

toffen

Forumet er livet
Var hos legen i dag på 6 ukers kontroll............. Men han hadde jo ikke engang sett på journalen min før jeg kom.
Han trodde blandt annet at jeg hadde hatt ks, og hadde heller ikke fått med seg hvorfor vi var innlagt på intensiven etter fødsel. Var generellt lite interressert syns jeg

Så prøvde jeg ta opp at jeg tror jeg har sopp i brystene, hatt vondt i to uker nå og bare ventet på denne timen. Men neida, han bare sa at det ihvertfall ikke var sopp siden jeg ikke hadde sår eller rifter på vortene. Så var ingenting å gjøre Kan jo ikke gå sånn lenger, da orker jeg ikke amme altså!! Skal på helsestasjonen i morgen, så får prøve å få hjelp der istedet.

Sånn, da var dagens syting over :)

da er det tid for 6 ukers kontroll. spent på om han mener jeg må ha ul eller ikke, har jo sydd en del så mulig han vil sjekke. men jeg har ikke tenkt å spørre selv [8D]

ellers tror jeg at jeg har fått sopp, brystene svir og brenner og verker :( amming er ikke noe gøy for øyeblikket...
håper på behandling. verker og i skuldre pga at jeg knyter meg sånn under amming pga smertene.

sånn, dagens syting!!!

ORIGINAL: Mowa

Lov å syte vettu [;)]
Masse lykke til hos legen da snupps.
OG håper du får den hjelpen du trenger[:D]

[:)]

Det var kjipt at det ble sånn, håper du får bedre hjelp på hs :)

Back
Topp