LEGEN I MORGEN :-D HIHI

Ønskebarn91

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Legetime i morra. Gleder meg og gruer meg. Eg ringte for snart 3 uker siden, og fikk ikkje time før 8.juli. Eg har blitt lovet å bli følgt med en gang i uken og ultralyd annenhver uke. Jaaaaaa. BULLSHIT!! Så gjett om kjerringen får høre i morgen. Sorry, må bare få frustrasjonene mine ut. Er så irriterende, og så er eg så hormonell fortiden. Blæææh!! Skal hvertfall få orden på sysakene i morgen [:D][:D] Hihi. Noe spesielt dere spurte om eller skal spørre om hos legen?

Ikke kommet så langt til å bestille time enda, men er vel kanskje snart på tide...[:D]
Skjønner at du gleder deg, blir jo enda mer offisielt når man får det konstatert av legen også[:D][:D]
Gleder meg masse til det jeg også, kanskje jeg skal ringe og bestille time imorgen[;)]

Hmmm husker ikke hva jeg snakket med legen om på første kontrollen.. hehe man glemmer fort[;)]

Åhh heldig du er[:D] Er stas å få det "offisielt" hos legen og få med helsekort[:)]
Selv tenker jeg ikke å gå til legen før i uke 10-12, har jo vært gjennom det en gang før så da er det vel ikke vits[8D]
Lykke til hos legen [:D]

Jeg var der i går jeg. [:)]

Fylte ut helsekortet for gravide ( Det du skal ha med deg hvedr time)
Veide meg.[&:] iiiik! ( Men det er en annen sak....)
Tok blodtykk
Kjente på magen. AU!!! Hun sa " Ja han ligger nedi her" hihi
Leverte urinprøve
Tok blodprøver

Så måtte jeg gå over gangen til helsestasjonen og bestille time hos jordmor.
Dit skal jeg til onsdagn.

( Alt skjer så fort, trodde ikke jeg trengte time før 3 mnd jeg men... gjør ingenting[:)])

Lykke til![:D]

Back
Topp