Legen i dag. :/

j02j06g09g13

Elsker forumet
Da har jeg vært på kontroll igjen, alt sto bra til med lille gutt i magen. :) og har nå gått opp 3kg til sammen.

Legen spurte om hvordan det gikk med bekkenet nå, og jeg måtte jo være ærlig og si at jeg har fryktelig vondt hver dag, og de dagene jeg jobber,så har jeg ingenting igjen å gi når jeg kommer hjem, men at jeg synes det er litt ekkelt å skulle sykemelde meg helt enda.
Men da satt hu ned foten og sa at nå var nok nok, at nå har jeg prøvd gradert sm uten at det hjelper stort, og at jeg har gjort det jeg kunne. Samvittigheten fikk jeg legge igjen et annet sted... Var litt godt å høre det og, men kjenner at nå gruer jeg meg skikkelig til å fortelle dette på jobben, da jeg vet hva slas holdning et par av damene har til det. :/
fikk ordna slik at det gjelder fra neste uke, så har 3 arbeidsdager på å få snakket med dem og vikaren som skal ta helt over for meg..

Vet ikke engang hvordan jeg skal si det.

Skikkelig syte tråd fra meg, men måtte bare tømme det ut et sted. :(

Godt å høre alt er fint med lille!:) og bra at legen din satt ned foten! Nå har du prøvd så godt du kan. Dette er en kort tid i livet, ikke noe vits å pine seg. Jobben er ikke livet, det er dem du har hjemme og lille som vokser i magen<3:) Om jeg ender opp med null overskudd etter jobb, da jobbes det for mye! Er til slikt sykemelding eksisterer. Vær hjemme og slapp mest mulig av og lad batteriene nå du<3:)

Uff,det er grusomt å gå å føle på sånt. Bare fordi noen går på jobb med både feber og influensa og det som er trenger vel ikke alle andre å ødelegge kroppen sin.
De får syns hva de vil,legen bestemmer!
Lykke til :)

Godt å høre at det går bra med den lille i magen :) Noen folk vet ikke hva de snakker om desverre og gir andre dårlig samvittighet for noe de ikke kan noe for.De må jo ha sett at du har det vondt,bare vær sykemeldt med god samvittighet.Det er viktig for deg og for barnet at du skal være i så fin form som overhode mulig....

Godt å høre at alt står bra til med lille i magen, det er det viktigste! :)

Sier som de andre her at du ikke må ha dårlig samvittighet. Når legen sier det så tydelig, er ingen tjent med at du er på jobb. Og tro meg, når du er tilbake fra permisjon, er det ingen som husker at du var sykemeldt i en kort periode i tillegg! Jeg var delvis og helt sykmeldt med snuppa pga. bekkenlåsning (klarte til slutt ikke å sitte og det samsvarer dårlig med en kontorjobb) og det er vel nesten ingen som fremdeles jobber her nå som var her da :p Så ta imot sykmeldingen med god samvittighet og benytt tiden godt til å slappe av og ruge :D

Takk for gode ord damer. :) Trenger det nå. Vet jo selv også at dette definitivt er til det beste, har egentlig følt det en stund. Er bare de teite tankene om hva de kommer til og si på pauserommet en stund fremover, selv om jeg bare skal gi f i det egentlig, meeen jeg ekke sånn som bare klarer å blåse det vekk desverre. :/

Mannen ble veldig stolt av meg og glad for at jeg endelig kasta inn håndkleet da :) , gått en del utover han og barna kan man si.

Men nå skal alt bli bedre bare samtalen med sjefen er over, og neste uke kommer. :)

Kjenner meg så veldig godt igjen i alt du sier. Jeg er delvis sykemeldt og føler veldig på det ovenfor jobben. Bekkenet synes jo det er godt, men hodet er jammen ikke helt med på at dette er riktig løsning. Det hjelper heller ikke noe mer at jeg jobber sammen med ei som snart har termin, jobber fullt og ikke er plaga med noe... Men som mange sier her, dette er en kort periode av livet som vi med god samvittighet bør tenke på oss selv (det er bare lettere sagt enn gjort...)!

Back
Topp