Legen i dag.

Alvepike

Elsker forumet
Var på 2 kontroll i dag , og igjen fikk jeg se babyen, var skikkelig aktiv inne i der emoticon
Men kunne ikke høre hjertelyden da , siden jeg har noen kg ekstra på magen emoticon
Men fikk se at alt var ok da... er like gøy hver gang, tullemor var også med , hun synes det var kjempe morro

er litt nysgjerrig på hvilke legekontor du tilhører siden de har Ul apperat der....

Samme lurer jeg på.... Jeg vil også ha en lege med ul-apparat

Det er et helt vanlig legekontor. Jeg tror de fleste legekontor har ul aparat. Er ikke bare til svangerskap man bruker ul. Men det er bare min lege som synes at det er så morsomt når noen er gravide , derfor blir det ul he he

tror heller det er fåtallet av legekontor som har ul apparat. Min lege har ikke og det er helt nytt legekontor også. 

Men så deilig å få se babyen da og vite at alt er bra. 

Alvepike skrev:
Det er et helt vanlig legekontor. Jeg tror de fleste legekontor har ul aparat. Er ikke bare til svangerskap man bruker ul. Men det er bare min lege som synes at det er så morsomt når noen er gravide , derfor blir det ul he he

men jeg tenkte mer på om det var spiggeren,sjøsanden eller øvrebyen legesenter?

ubeleilig skrev:
tror heller det er fåtallet av legekontor som har ul apparat. Min lege har ikke og det er helt nytt legekontor også. 

Men så deilig å få se babyen da og vite at alt er bra. 

Mener det samme. Hørt at det ikke er mange leger på legekontorer som har tatt "sertifiseringen" for å kunne bruke ultralyd apparat. Hørt at det er få dessverre.

litt-anonym skrev:

Alvepike skrev:

hm... det er spiggeren, en mandalitt her altså, så gøy 

Alvepike skrev:

litt-anonym skrev:

Alvepike skrev:

Nesten.. Men vet godt hvem du er... Vi har nå hatt en fest eller to sammen i vår tid... Dessuten er jenta di og eldste mi ca like gamle, og vi er venner på facebook :P

men liksom ikke helt klar til å ut av skapet enda... da ingen i familien vet det... :)

Og du vet jo  hvor fort rykter i denne byen sprer seg

Så gøy å få UL hos legen da. Min lege prøvde ikke å lytte etter hjertelyd engang. Men skal ikke ha kontrollene hos legen mer. Fikk heldigvis hos jordmor denne gangen også:)

litt-anonym skrev:

Alvepike skrev:

litt-anonym skrev:

Alvepike skrev:

Nesten.. Men vet godt hvem du er... Vi har nå hatt en fest eller to sammen i vår tid... Dessuten er jenta di og eldste mi ca like gamle, og vi er venner på facebook :P

men liksom ikke helt klar til å ut av skapet enda... da ingen i familien vet det... :)

Og du vet jo  hvor fort rykter i denne byen sprer seg

såååå  nyskjerrig he he , blir spennende å se etter hvert , hvem du  er

Back
Topp