Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et helt vanlig legekontor. Jeg tror de fleste legekontor har ul aparat. Er ikke bare til svangerskap man bruker ul. Men det er bare min lege som synes at det er så morsomt når noen er gravide , derfor blir det ul he heAlvepike skrev:
tror heller det er fåtallet av legekontor som har ul apparat. Min lege har ikke og det er helt nytt legekontor også.ubeleilig skrev:
Men så deilig å få se babyen da og vite at alt er bra.
litt-anonym skrev:
Det er et helt vanlig legekontor. Jeg tror de fleste legekontor har ul aparat. Er ikke bare til svangerskap man bruker ul. Men det er bare min lege som synes at det er så morsomt når noen er gravide , derfor blir det ul he heAlvepike skrev:
men jeg tenkte mer på om det var spiggeren,sjøsanden eller øvrebyen legesenter?
Alvepike skrev:
litt-anonym skrev:
hm... det er spiggeren, en mandalitt her altså, så gøy
litt-anonym skrev:
Alvepike skrev:
litt-anonym skrev:
hm... det er spiggeren, en mandalitt her altså, så gøy
Nesten.. Men vet godt hvem du er... Vi har nå hatt en fest eller to sammen i vår tid...Dessuten er jenta di og eldste mi ca like gamle, og vi er venner på facebook :P
men liksom ikke helt klar til å ut av skapet enda... da ingen i familien vet det... :)
Og du vet jo hvor fort rykter i denne byen sprer seg