Legen i dag

Lille Snodig

Glad i forumet
Var hos legen i dag. Hun var helt enig meg oss om å ta det bort[&o] Som hun sa er det veldig tett og pga mine bekkenplager og diabetes syntes hun at dette var det riktige å gjøre ig ihvertfall når vi ikke ønsket flere barn.

Hun sa at jeg var så fruktbar, og jeg har aldri tenkt at jeg er det, men da jeg tenkte etter har jeg faktisk vært gravid 6 ganger på litt over 4 år. [&:]

OM vi skulle beholdt barnet ville jeg fått termin 2 april, det er fødselsdagen til Jardar, og ifølge kinesisk fødselskart (som har stemt hver gang og i samsvar med min magefølelse) ville det blitt ei jente...

tanker surrer og surrer og jeg er så slapp og trøtt om dagen at jeg nesten ikke klarer å holde meg oppreist. Godt erik er hjemme noen få dager til

Uff ikke noe lett for dere dette Heike,føelr sånn med deg.
Godt at du møtte en forståelsefull elge hvertfall.
Støtter deg uansett hva du gjør.
Varme klemmer til deg

Godt å få støtte hos legen også. Skjønner godt at det er mange tanker, spesielt siden datoen hadde falt på Jardars fødselsdag. Det var rart....

Sender en klem i dag og jeg. [:)]

vet ikke hva jeg skal skrive nå, får så lyst til å gi deg en klem!
er så lei meg for at du må gå igjennom dette nå.

men det blir bedre tider Heike, det er jeg helt sikker på[:)]

Stor klem!

jeg skjønner deg godt!
sneder deg mange gode klemmer og jeg er her alltid om du trenger noen å skravle med, eller bare finne på noe helt annet og få tanker vekk for en liten stund!:)

Godt dere får forståelse fra legen. Da er det jo "lettere"

Vil bare kosemose deg jeg

Håper dette går smertefritt og lett for deg og at du slipper og tenke så mye mere.

ORIGINAL: *Mina min*

huff,, for en vanskelig situasjon dere er i. Håper dere finner ut det som vil bli det beste for dere.

klem

Som fler sier bra du har en lege som forstår
stå på Heike
sender over en stor varm klem

Vennen min, nå må du la hode hvile og ikke tenke mer på dette.

Det er det riktige valget for dere, og bekreftelse fra legen har du også fått.

Nå må du bare la det gå sin gang, og fokusere fremover.

Det kommer til å ordne seg, min søte due[:D]

Back
Topp